Jag vill inte vara singel mer!!!
Jag får panik, blir galen på min livssituation!!
Jag har varit singel i över 3 år. Är 26 nu. Jag är så TRÖTT på det, men hittar aldrig någon. Jo, en, men han ville inte ha något seriöst visade det sig, då han är lite yngre än mig.
Jag har provat olika datingsidor, men det går verkligen inte, jag har försökt prata med killar där, men det känns som att det sättet inte funkar för mig.
Har verkligen gett det en chans.
Alla mina vänner har fast förhållande, det är bara jag som är singel. Dom börjar nu gifta sig och skaffa barn, och har inte så mycket tid för mig längre. Och nej, dom har INGA singelkompisar som jag kan träffa.
Jag har som sagt inte mycket kompisar längre, och mitt intresse för att gå ut o festa försvann för länge sen, jag vill ju ha ett förhållande, och börja planera barn! (givetvis ska man vara tillsammans ett tag först)
Vad ska jag göra??? HUR ska jag träffa någon??? Jag jobbar mycket, på en liten arbetsplats. Det var där jag träffade killen som inte vågade satsa. Så där finns inte heller någon möjlighet att träffa någon.
Det känns som att mitt öde är att vara singel hela livet. Jag vet inte hur jag ska träffa någon. Jag tänker på det här varje dag, och är ledsen över att ALLTID få gå och lägga mig ensam, aldrig ha någon att mysa med på kvällarna, eller någon att äta middag med.
Vad ska jag göra??? Tips???
aktiviteteter osv hinns tyvärr inte med. Det är kört.
//negativ.