• Anonym

Jag vill inte vara singel mer!!!

Jag får panik, blir galen på min livssituation!!
    Jag har varit singel i över 3 år. Är 26 nu. Jag är så TRÖTT på det, men hittar aldrig någon. Jo, en, men han ville inte ha något seriöst visade det sig, då han är lite yngre än mig.

Jag har provat olika datingsidor, men det går verkligen inte, jag har försökt prata med killar där, men det känns som att det sättet inte funkar för mig.
    Har verkligen gett det en chans.

Alla mina vänner har fast förhållande, det är bara jag som är singel. Dom börjar nu gifta sig och skaffa barn, och har inte så mycket tid för mig längre. Och nej, dom har INGA singelkompisar som jag kan träffa.

Jag har som sagt inte mycket kompisar längre, och mitt intresse för att gå ut o festa försvann för länge sen, jag vill ju ha ett förhållande, och börja planera barn! (givetvis ska man vara tillsammans ett tag först)

Vad ska jag göra??? HUR ska jag träffa någon??? Jag jobbar mycket, på en liten arbetsplats. Det var där jag träffade killen som inte vågade satsa. Så där finns inte heller någon möjlighet att träffa någon.

Det känns som att mitt öde är att vara singel hela livet. Jag vet inte hur jag ska träffa någon. Jag tänker på det här varje dag, och är ledsen över att ALLTID få gå och lägga mig ensam, aldrig ha någon att mysa med på kvällarna, eller någon att äta middag med.

Vad ska jag göra??? Tips???

aktiviteteter osv hinns tyvärr inte med. Det är kört.

//negativ.

• Svar på tråden Jag vill inte vara singel mer!!!
  • Anonym (sandra)

Är också 26 och har varit singel hela mitt liv bortsett från några få korta misslyckade förhållanden. Är så trött på att vara ensam att det känns som om mitt hjärta ska gå itu om jag inte får uppleva lite kärlek snart!

Alla mina vänner har sambo, de flesta även barn. Inga lediga killkompisar till mig där heller. Och festa, ja det är ju svårt för jag har ingen att gå ut med Jobbar bara äldre kvinnor på min arbetsplats så där är med kört. Usch vad hopplöst det känns ibland. Mitt hopp är borta. Visst kan jag träffa NÅGON, men jag vill ha någon som behandlar mig bra, visar mig respekt och är kär i mig samtidigt som jag är kär i honom. Är det för mycket begärt???

Har tyvärr inga tips TS, men du är inte ensam iallafall.

• Anonym

Tack för att du svarade.. Visst är det jobbigt? Önskar bara att man kunde hitta någon..!

• Tessideluxe

Mitt råd är: SLUTA LETA.

Börja njuta av livet som singel. Acceptera att du kanske kommer att leva ensam resten av livet och gör det bästa av det. När du är nöjd med ditt liv och egentligen inte vill ha någon förändring, DÅ kommer du att träffa den person som kommer att vända upp-och-ner på ditt liv.

• Anonym (Hmm)

Jag vet hur det känns att vara singel när "alla andra" har någon, MEN du säger ju nej till allt känns det som. Du vill inte gå ut, du vill inte nätdejta, du har inte tid med aktiviteter. Då blir det ju kört som du säger. Han lär ju knappast bara ringa på din dörr. Hade jag varit du hade jag fortsatt nätdejta. Du kan ju bara kolla runt lite iaf. Testa några nya sajter tex.

• nudelbumsan

Hej tjejer! kände precis som er innan har visserligen ett barn på 6 men art singel länge. hade letat & letat & letat & letat var deperat. Sen sa jag för mej själv att jag ska sluta leta kommer han så kommer han samma dag hade vi möhippa för min syster & där stod han mitt hjärta. Vi "jagade varandra" hela kvällen tillslut kom han ut & frågade om han fick låna en cigg (han röker inte) efter d var d vi.. Han är den finsta & vänligaste människa som finns & jag älskar honom.. Hade ju gett upp hoppet på nått vis=) min historia=D

• 1111

När man "jagar" kärleken så kommer den inte...

Släpp taget och känn inte ångesten över att inte hitta någon, så ska ni se att det snart dyker upp någon...

Jag känner så igen mig. Jag har dejtat, via nätet säger 70 killar dom senaste tio åren... bara nån enstaka jag dejtade mer än en gång....

Ibland handlar det om sin egen självkänsla också. Att man liksom inte får "rätt utstrålning". I mitt fall handlar det JÄMT om att dom män JAG blir attraherade av INTE blir attraherade av MIG och dom som blir attraherade av MIG känner jag INGENTING för...

Så det är en balans mellan kroppen och själen.

Inte fan är det lätt att hinna mannen i sitt liv... Men ge inte upp.

Släpp bara tanken liksom....

Och tro på ÖDET.

Jag har en kompis som fyller 35 nu. Hon är smal, snygg, har ett bra jobb, fin bil schysst ekonomi. Hon har ALDRIG haft ett enda förhållande i hela sitt liv... hon är JÄVLIGT deppad över det... men hon har aldrig hittat rätt, tom fundera på om hon är lesbisk... Hon längtar efter barn och funderar faktiskt på att adoptera nu för någon kille har än inte dykt upp och hon har varit vuxen rätt länge nu...

• nudelbumsan

är man "desperat" så syns d tyvärr!!

• Anonym (Hmm)

Självklart ska man inte jaga och visa sig desperat, men hur ska man träffa någon om man inte själv försöker? Tror att oddsen att han plötsligt bara står där en dag är rätt låga tyvärr

• Anonym (me)

Du vill inte festa och du hinner inte med aktiviteter, hur gör du när du letar killar? Du får väl prioritera, skaffa mer tid åt nöjen så du träffar folk.

Svar på tråden Jag vill inte vara singel mer!!!