• FruFrööjd

Känns som att jag ska kissa på mig under sex

När jag och min karl har sex så känns det som om jag ska kissa på mig. Jättenervös för att jag ska göra det.

Det spelar ingen roll om jag har gått på toaletten innan, för så fort vi har "hållt" på i några minuter så känns det som om jag nehöver springa o kissa igen!
    Vet att man kan känna sig kissnödig precis innan man ska få orgasm, men det här känns inte alls likadant.

Några mer som har detta "lilla" problem?

• Svar på tråden Känns som att jag ska kissa på mig under sex
  • Angels Fall First

Du kan vara på väg att få en fontänorgasm. Det kan kännas lite likadant.

People like you are the reason people like me need medication
  • Kamme

tips: låt det komma, slappna av, du kommer inte kissa på dig...

• Anonym

jag kan känna likadant ibland och jag är ganska säker på att jag inte är på väg att få orgasm tror snarare att han kanske stöter mot kissblåsan eller något

• Pysselgalningen

Lägg en handduk under dig, slappna av och njut

• BlommyNess12

Precis så brukar jag känna när jag håller på att få en fontänorgasm. Slappna av och njut

Nej, Din partner kan inte stöta mot kissblåsan, det ligger en hel livmoder i vägen.

• Pysselgalningen
    BlommyNess12 skrev 2009-05-11 10:19:41 följande:
    Precis så brukar jag känna när jag håller på att få en fontänorgasm. Slappna av och njut Nej, Din partner kan inte stöta mot kissblåsan, det ligger en hel livmoder i vägen.
    En halvfull blåsa kan han stöta emot och "reta" så man blir otroligt kissnödig.

Men om man kissar innan sex så kan man sluta oroa sig!
  • BlommyNess12
    Pysselgalningen skrev 2009-05-11 10:23:07 följande:
    En halvfull blåsa kan han stöta emot och "reta" så man blir otroligt kissnödig.Men om man kissar innan sex så kan man sluta oroa sig!
    Ja det var ju det jag menade, TS skriver ju att hon kissar innan Då kommer han ju inte åt den direkt.
  • Anonym (jaha)

tjoho då ska ialla fall jag ta fram badlakanet i kväll!!
    Har oxå haft den känslan många gånger! Man blir liksom lite störd av den!
    Men nu vet jag vad jag ska göra då!! *tränar redan på att slappna av*

• Pysselgalningen

Anonym (jaha) skrev 2009-05-11 10:33:00 följande:

tjoho då ska ialla fall jag ta fram badlakanet i kväll!! Har oxå haft den känslan många gånger! Man blir liksom lite störd av den! Men nu vet jag vad jag ska göra då!! *tränar redan på att slappna av*
    Du kommer INTE ångra dig

www.redtube.com/15878
  • The past is now

Inget att skämmas för! Det kallas för fontänorgasm. Själv fick jag uppleva några stycken i helgen! *MMM*

Vid ett tillfälle tappade jag nästan medvetandet då det var så fruktansvärt skönt.

Svar på tråden Känns som att jag ska kissa på mig under sex