Börjar med pergotime, ngn mer?
Hejsan!
Börjar med första tabletten Pergotime imorgon (måndag 10/5). Har precis avslutat en 10 dagarskur med provera för att få igång cirkusen.. Har haft biverkningar utav bara f*n med huvudvärk och illamående, och är lite nervös inför pergokuren efter att ha läst biverkningarna på dom....
Har hållit detta helt för mig själv innan (förutom sambon som såklart är med på noterna) men nu känner jag att va sjutton, varför ska man hålla sånna problem som detta för sig själv när man kan bolla lite med andra i samma sits!?
Jag började min utredning för ganska precis ett år sen, och har verkligen jobbat med mig själv sen allt började. Jag var livrädd för "stolen" och hatade tanken på
allt som hade med den att göra.
Att jag inte pratade om det med någon gjorde inte saken bättre, för man måste berätta saker i detalj för någon man inte känner (doktorn) och det va också jobbigt..
Men jag tog mig i kragen och har efter många år där jag har undrat varför ingenting funkat, fått svaret att jag har PCO, dock en mild version av det.
Hoppas att det finns någon mer som sitter i samma båt och som vill bolla lite!
Här ska iaf knapras piller!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-20 20:43
Det har skitit sig totalt känns det som.. Pergon funkade inte denna gång, så nu blir det sommaruppehåll och sen testa med dubbelkur efter sommaren... Känns skit..