• Svar på tråden Majmammor 2007 del 12
  • Candelavern

    ren och skär talang

    Men nu försvinner jag, har en Ureal-date med mannen!

    Sov gott alla, och Memba, jag hoppas och tror absolut att det kommer lösa sig till det bästa för dig och Kevin. Tror inte hans pappa har mycket att komma med...

  • 2små2stora

    Hit hittade jag med

    Sitter åter igen på jobbet har jobbat hela helgen men i morgon är jag ledig då är det Johannas stora dag

    Memba: det löser sig nog med exet.


    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Blindness

    Good morning!

    Natten har varit extremt lugn, när jag vaknade låg jag och funderade på vad det är för skola jag går i egentligen när vi aldrig får något prov, sen kom jag på att jag går ju inte i skolan

    Idag får jag gå lite tidigare för att hinna hämta Leya, egentligen sambon som hämtar den här veckan men en snickare skulle komma och göra en bedömning och lämna offert på ett arbete vi vill ha gjort.

    Vem fyller idag??


    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • SeriousGangBang

    här har det regnat som attans på morgonen och det verkar inte kunna bestämma sig.
    men bättre present än regn kan man ju inte få pollen lägger sig ner och irriterar min näsa och ögon betydligt mindre

    sent ska syndaren vakna. frukost på sängen i morse vet inte vad ja ska bli mest förundrad över...att han gjorde det eller att jag faktiskt uppskattade det


    Fruntimmer är som madrasser mä hôl i
  • Blindness
    Para, fyller du år eller nått? det gör du va? Grattis i så fall Kul med överraskning och att du uppskattade det
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • SeriousGangBang
    Blindness skrev 2009-05-11 08:41:25 följande:
    Para, fyller du år eller nått? det gör du va? Grattis i så fall Kul med överraskning och att du uppskattade det
    28 unga år... knappast värt att fira
    fick iaf nya sommardäck till bilen av far och nya skor och en elvisp av mor... men det va ju längesen.
    nu ska ja börja fundera ut vad ja vill ha i julklapp. HAHAH
    Fruntimmer är som madrasser mä hôl i
Svar på tråden Majmammor 2007 del 12