Hade ni sex på bröllopsnatten?
På uppdrag undrar jag alltså, hur många hade egentligen sex på bröllopsnatten? Alkohol och annat kan ju spela in, så blev det verkligen som det "ska" vara?
På uppdrag undrar jag alltså, hur många hade egentligen sex på bröllopsnatten? Alkohol och annat kan ju spela in, så blev det verkligen som det "ska" vara?
Ja, vi hade sex på bröllopsnatten. Men jag skulle ljuga om jag sa att det var mitt livs bästa sex... Tror inte man ska ha så höga förväntningar - blir det så blir det liksom. Man har många gemensamma stunder i sängen kvar att dela.
Nope, inget sex på bröllopsnatten då vi sov i våningssäng, maken uppe och jag och vår bebis nere =)
Vilken ägig tråd! Go, Sarlind!
Japp! Våran son blev till då
Jag var gravid i v. 34, med tvillingar, så nej
Oh ja. Innan bröllopet så ställde jag in mig på att vi kanske inte skulle orka/ha lust, för att inte bli besviken senare... men det var helt underbart. Våra vänner hade varit där minuterna innan och tänt säkert hundra stearinljus, dekorerat varje yta med glittrande paljetter och stenar och jag vet inte allt, och lämnat en ishink med champagne och en bricka med chokladpraliner. De hade till och med ställt dit en cd-spelare i ett hörn som spelade romantisk musik. Det var så otroligt fint och oväntat att jag faktiskt började gråta! Det blev en jättehärlig natt och morgon, jag tror att vi sov max 1 timme innan det var dags att stiga upp och göra sig oss i ordning för brunch och presentöppning... hehe, jag var inte pigg! Som tur är så satt min brudmakeup så fantastiskt bra att jag inte behövde göra om den.
Nope, vi var trötta och tyckte inte att det kändes viktigt, sex kan man ju ha vilken dag som helst. Heller inget sex än halvtaskigt trött-och-småfull-sex.
Ja, men det var rätt kasst. Jag var ASTRÖTT!