doppresent
Vad skall man önska i doppresent till våran dotter?
Tips mottages tacksamt!!!!!!!!!
Vad skall man önska i doppresent till våran dotter?
Tips mottages tacksamt!!!!!!!!!
Dottern fick en liten fjällräven minikånken, har använt den jättemkt.
Guldhjärta-halsband, några andra halsband, smyckeskrin, lite pengar i fonder fick hon också. En del kläder och sagoböcker med.
Elsa Beskov tallrik, mugg och bestick. Fotoramar som är snygga - inte bara för bebis bilder, utan som man kan ha även studentfoto, förlovningsfoto mm i, dopsked, med ingravering (klockslag, datum, veckodag, vikt, längd), brudkista, flagga (alltid kul att ställa fram vid födelsedagar)
Vi fick ett jätte fint smyckeskrin från Guldfynd som passar både nu och när hon är stor. Ett långt smyckeskrin i nysilver eller tenn tror jag med massa girlanger uppe på och sammetsklätt på insidan. Sen fick våran grabb en elefant med timmglas som man använder när man borstar tänderna. Han är 6 år nu och använder den fortfarande.
Våran tjej fick sparböss i tenn, massa smyckeskrin och halsband och armband, flagga, bestick, stol, fonder, staplar, "ängel ivatten" sådan man skakar så kommer det glitter, första boken
På www.vickedesign.com kan man beställa namntavlor och barnets stjärntecken! Stjärntecknet tycker jag var en jätte trevlig idé.
Till min systers son köpte jag en sådan där fin nattlampa från lumilove.