• lisasalvin

Bästa epilatorn???

Hejsan,

Jag funderar på att skaffa mig en epilator. Någon som har ett tips på den bästa och mest smärtfria epilatorn?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-12 14:03
    Tack för era svar

Vad är det för priser och vart är de köpta?

• Svar på tråden Bästa epilatorn???
  • besony

Har en Braun Silk-épil Xpressive 7280. Fått den som present från sambon, den inköpt för några dagar sen.

www.braun.com
    Där kan du kika.

Har dock bara använt den en gång. Jag är nöjd med resultatet på mina ben! Epilatorn är min första faktiskt.

Självklart gör det ont! Men efter ett tag vänjer man sig vid smärtan och den modellen jag har kan man också byta med ett rakhuvud så man rakar istället för att epilera. Men bäst resultat får man ju när man epilerar. Men det ger mig också valmöjlighet att göra vad jag vill med min hårväxt.

Har även provat vanlig vax, men det är enligt mig fan värre än att använda epilatorn. Googla du! Finns en uppsjö av olika märken och modeller.

• salta katten

Jag har samma (Braun Silk-épil Xpressive), tycker den är bra.
    Har epilerat benen sedan minst tio år tillbaka

• lisasalvin

Hallå, det måste väl finnas fler än två som använder epilator??

• Grannen

Kan man epilera bikinilinjen? Eller kan kan man ju men blir det bra?

• Aprilia

Jag har en braun som är några år gammal men de är suverän......har aldrig håriga ben Dessutom slipper man ju stubb som blir när man rakar, tycker inte det gör ont alls, använder den överallt typ

• lisasalvin

nu börjar det likna nått

• Helennnna
    Aprilia skrev 2009-05-20 19:26:26 följande:
    Jag har en braun som är några år gammal men de är suverän......har aldrig håriga ben Dessutom slipper man ju stubb som blir när man rakar, tycker inte det gör ont alls, använder den överallt typ
    Kan du använda den de första dagarna när det börjar växa ut? Eller måste du vänta tills det blivit långt? Jag är också ute efter en epilator men vet inte vilken jag ska välja.
  • Miss Lau

Jag har en Braun som har många år på nacken men som fungerar utmärkt! Och för mig gör det inte ens ont längre.

• lisasalvin

snälla precisera er lite mer vilken modell av tex Braun ni har

Svar på tråden Bästa epilatorn???