ikea spjälsäng gulliver
Funderar på att köpa spjälsängen Gulliver från IKEA...
Är det någon som har en sådan? Vad tycker ni om den? Fördelar/nackdelar?
Förslag på andra bra/prisvärda spjälsängar?
Hoppas någon kan dela med sig av sin erfarenhet
Funderar på att köpa spjälsängen Gulliver från IKEA...
Är det någon som har en sådan? Vad tycker ni om den? Fördelar/nackdelar?
Förslag på andra bra/prisvärda spjälsängar?
Hoppas någon kan dela med sig av sin erfarenhet
Vi har den och den är bra, har iof inte haft nån annan säng. Tror nog mycket at det är design som skiljer dom åt. gulliver kan man ta bort ena sidan på och ställa tex mot sängen, perfekt när man ammar, sen funkar den även när barnet är stor och inte vill ha spjälsängen, bara att ta bort ena sidan och montera på den brädan som följer med så barnet inte ramlar ur så lätt.
Snygg och stilren tycker jag den är, precis i vår smak.
Det var det vi tyckte också, stilrent är vår smak också
Kan tipsa om att det finns gott om dem på blocket också - du hittar dem för 300-400 kr. Ja, dyrare också förstås, men då är det för högt pris. Jag köpte en begagnad där, jättefin, och sen sprillans ny madrass och nytt spjälskydd.
Ja, det lutar åt att det blir en Gulliver till vår bebis. Nån som har nåt att tillägga innan vi slår till?
Kan bara säga att den är utmärkt och jättefin (vi har den): så köp!
Kan tillägga att vi letat på Blocket och vi vill ha en av de nyare modellerna som man kan ta bort ena långsidan på, som någon skrev om tidigare. Dock verkar det som att de har börjat med det efter 2007, vi ringde på en 07:a i fredags och den hade inte löstagbar sida. Så vi struntar i Blocket och köper en om en månad (om jag kan vänta så länge). BF är om exakt två månader.