• Coockie

Shakti matta... nån med erfarenheter osv....??

Är intresserad av spikmattan och ska inhandla en så fort som möjligt..har lagt bud på tradera också..ha ha ..
    Ja men min undran är , upplever du som använder en sån någonting..positivt..vad är den bra för?? tänker just på blodgenomströmning när man har svårt att bli grav. tex...
    har endometrios o sammanväxtningar o det hjälper det inte emot men, just genomströmning i livmoder osv..skriv gärna o berätta!!!

sanne

• Svar på tråden Shakti matta... nån med erfarenheter osv....??
  • Lattemaja

Jag har bara använt min matta mot huvudvärk. Jag ligger då med mattan från skuldrorna, via nacken till bakhuvudet.

Jag skulle dock också behöva få min livmoderslemhinna. Hur har du använt mattan då Sophia? Har du legat på rygg eller på mage på den?

• pgson

Älskar min. Jag och några av barnen bråkar om den. Har den till avslappning.

• Coockie

Låter ju spännande!!! ja jag tänker på det att jaghar ischias..kanske kan den va bära för det också då....sanne

• Pinglan73

Jag är oxå beroende av min, har Shakti-mattan. Ruvar just nu och får då inte använda den, har abstinens

• icka76

Är oxå inne på samma linje som ts. Har hört att det kan öka blodgenomströmningen i livmodern och på så sätt få ägget att fästa lättare. Har även problem med tunn slemhinna. Ska nog ta mig ner till stan och köpa en till helgen. Synd bara att de kostar så mycket.

Svar på tråden Shakti matta... nån med erfarenheter osv....??