Njuter av att se sin partner knulla
Jag gillar att se min partner knulla med andra!
Gillar även att se hon suga av andra killar någon som har samma tankar ?
Jag gillar att se min partner knulla med andra!
Gillar även att se hon suga av andra killar någon som har samma tankar ?
Jag har haft såna fantasier då jag har haft partner. Otroligt skönt och tänka på. Irl vet jag inte men nåt jag vill få uppleva.
Jag är tjej, men funkar på samma sätt som du.. Går i gång som F-N på att ha en tjej till i sängen och få se hur min man sätter på henne. Är ju oxå bi så även jag har ju då sex med tjejen.
hmm.. jag vill åxå ah det så d e grymt
men min sambo vill inte buhu!!
Jag skulle ledigt kunna tänka mig att bli påsatt och den jag var tillsammans med då kollade på men vete fan om jag skulle palla om det var tvärtom.. Alltså se han knulla en annan tjej eller/och bli avsugen. Rättvist va?
Det är väll inte rättvist ?
om man ger sig in i leken så måste man ju kunna ta det åt båda vägarna om båda vill förvisso
Miss M V skrev 2009-05-11 19:58:06 följande:
Jasså blir det skrynkliga mormor med rostbiffar och lökar som hänger så långt ner..när hon står för länge på samma plats så blommar dom ut
Miss M V skrev 2009-05-11 20:10:30 följande:
Åh..
Min största fantasi...
Drömmer om hur en snygg brud ligger i vår säng.
Hon ska vara blond och ha stora, härliga bröst (min man älskar det).
Hon särar på benen och min man ska strax få pippa hennes våta sköte.
Vill se hur hans k*k styvnar när han ser vad han ska få och sen får jag
sitta brevid och titta hur dom njuter av varandra.
Jag VILL verkligen detta. Jag VILL verkligen se när han tar en annan tjej hårt och
gärna i båda hålen...
Tyvärr vill inte min man det så det får bli en fantasi
Jag skulle oxå vilja bli påsatt av en annan medans min sambo tittar på sen om det är en anna kille eller tjej spelar inte så stor roll.
En dröm/fantasi är att få bli knullad av min svåger inför min sambo. Åh jag får skälvningar bara jag tänker på det
Gillar att tänka på att min fru runkar av andra män. Gärna mot betalning bara för att det blir ännu snuskigare och sunkigare. Men hon får bara "ge" , inte ta emot.
Ja det är upphetsande.
Min man tänder på det, beroende på vem det gäller.
Vi har bara hittat en som vi båda är okej med, men han har vi haft med flera gånger. Trist nog är han ingen stjärna i sängen, men att se min mans reaktioner gör mej vrålkåt.
Att vända på det är inget alternativ för någon av oss. Mannen är inte intresserad av att sätta på någon annan och jag är på tok för svartsjuk för att ens tänka tanken.
Anonym (Härligt) skrev 2009-05-17 16:33:42 följande:
Anonym (Min fantasi) skrev 2009-05-17 16:20:13 följande:
Min man har tjatat om detta och trekant i ca 20 år men jag kan inte få för mig att göra det . Har enbart träffat på 2 st andra män under dessa år som jag skulle kunna tänka mig att ha sex med , men det har tyvärr inte gått vägen de gångerna .