• Anonym (undrande)

Hur tillfredsställa en omskuren man?

Hur är det när man är med en omskuren man?

Jag har aldrig ens sett en omskuren penis, och jag har ingen aning om vad jag har att vänta mig med en kille jag börjat dejta...

Hur runkar man honom tex?
    När det inte finns någon förhud...

Är samlaget annorlunda?
    Är det annorlunda att suga?

Något jag ska tänka på för hans/min trevnad??

SNÄLLA - ge mig tips och råd!

• Svar på tråden Hur tillfredsställa en omskuren man?
  • Anonym

Det fungerar på precis samma sätt

• Anonym (undrande)
    Anonym skrev 2009-05-11 20:21:42 följande:
    Det fungerar på precis samma sätt
    Men.... alltså, pinsamt kanske, man jag förstår inte... hur runkar man en kille utan förhud??
  • Anonym

Haha... hur runkar man med en med förhud? Är bortskämd med en man som är omskuren så jag minns inte ens längre alternativet.

Men skämt och sido, det är ingen skillnad. Eller jo... jag tycker det är fräschare för min del att suga. I övrigt så kan jag inte minnas att jag har behandlat den på något annat sätt än någon annan.

• Anonym

Jag håller inte med om att det är på samma sätt att runka en kille utan förhud. Jag tyckte det kändes väldigt knepigt. Det krävs dessutom mycket mer fuktighet för att det ska glida bra. För mig personligen så föredrar jag att det finns förhud =)

• Anonym (undrande)
    Anonym skrev 2009-05-11 20:47:44 följande:
    Jag håller inte med om att det är på samma sätt att runka en kille utan förhud. Jag tyckte det kändes väldigt knepigt. Det krävs dessutom mycket mer fuktighet för att det ska glida bra. För mig personligen så föredrar jag att det finns förhud =)
    Exakt, det är det jag är orolig för!!
    Vill inte göra bort mig, eftersom jag inte känner honom.
  • Anonym

Anonym (undrande) skrev 2009-05-11 20:52:51 följande:

Exakt, det är det jag är orolig för!! Vill inte göra bort mig, eftersom jag inte känner honom.
    Inte kommer du göra bort dig heller =)
    Ta det lugnt bara så blir det nog kanonbra. Det ger sig naturligt vad och hur man kan göra. Sen är det ju inget fel att tala om för killen att det är första gången med en omskuren man och att man är lite osäker. Jag tror han bara uppskattar den omtanken. Annars är han inte mycket att ha.
    Så lycka till. Det kommer gå hur bra som helst, det är jag säker på *L*
  • Koloratur

Min man är omskuren, inte av medicinska skäl (och svensk, den ni! ;)

Om man ska runka en omskuren man så är det bara att göra precis som om han hade förhud, fast vara lite mjukare med handen just i skåran mellan ollonet och resten av kuken. Man måste ha mycket glid med handen också så att det inte blir torrt.

Själva sexet är inte ett dugg annorlunda, känns ingen skillnad. Om man suger en omskuren kille så tycker jag att det känns lättare, det kan ju bli knorvigt ibland när huden veckar sig annars.

Jag vet inte hur det är generellt - har hört att många omskurna är känsligare på ollonet än de som inte är det, men det stämmer inte för min man i alla fall. Den killen du dejtar kanske är känsligare, det är ju bättre att du börjar för mjukt än att du börjar för hårt :)

• Finis

Tycker det funkar ungefär likadant. Bara lite mindre hud att "dra" fram och tillbaka, men finns fortfarande hud. Men man kan inte dra huden hela vägen upp över ollonet (om det nu var så man gjorde, minns inte, haha, inte gjort på 9 år) Annars är en klick glid på handen perfekt.

Suga är också som vanligt, mysigare bara utan all hud.

Tycker omskurna snoppar är finare, men det kanske har att göra med att min man är det, hehe.

• Anonym (undrande)

Tack snälla för era svar!!!
    Känns lite lugnare nu, efter er hjälp.

Jag får väl säga att jag är osäker, att jag inte varit med en omskuren man vet han om, för det frågade han när vi pratade om sex.

• Finis

Anonym (undrande) skrev 2009-05-11 21:16:09 följande:

Tack snälla för era svar!!! Känns lite lugnare nu, efter er hjälp. Jag får väl säga att jag är osäker, att jag inte varit med en omskuren man vet han om, för det frågade han när vi pratade om sex.
    Då tror jag inte du behöver oroa dig. Prova dig fram försiktigt och sen kan du be honom visa hur han vill ha det
Svar på tråden Hur tillfredsställa en omskuren man?