• Anonym (???)

lustjakt?

har beställt lite grejer från lustjakt idag men jag fattar inte, kommer det hem i brevlådan eller vart hämtar man ut det annars jag har inte fyllt i något utlämningsställe juh??
    och hur lång tid tar det?
    någon som vet? tacksam för svar innan jag blir tossssig:)

• Svar på tråden lustjakt?
  • fjonkan

Dom brukar vara snabba på att leverera och är det ett större paket så kommer det väl till närmaste utlämningsställe som använder sig av postens tjänster.

• Lis Alm

Det kommer till det närmaste utlämningsstället.
    Har du lämnat mailadress så får du en orderbekräftelse med hjälp av ditt kollinr så kan du gå in och söka och se var ditt paket befinner sig.
    Lustjakt skickar alltid senast dagen efter du gjort din beställning, hur lång tid ditt paket tar beror sedan lite på var i Sverige du bor (upp i norr tar det lite längre ca 3-4 dagar)

• Lusthan

Det beror lite på hur du gjort din beställning. Jag är homepartysäljare för Lustjakt.

Har du varit på ett party så ska grejerna komma senast en vecka efter att man har betalat in det till den som hade partyt.

Har du beställt via hemsidan så ska du få hem grejerna inom några dagar beroende på när du beställde. Det kommer förmodligen komma till det stället där du hämtar ut paket men det är nog lite beroende på hur mycket du har beställt och om det får plats i brevlådan eller inte.

Det kommer inte att stå på paketet som kommer vart det är ifrån förutom namnet på en av ägarna. Ingenting mer och du kan inte se på kartongen vad du har beställt.

Utlämningsställe tror jag sköts per automatik så det ska man nog inte behöva fylla i eftersom de fått din adress.

Det löser sig och känns det krångligt så ring de. De är helt underbara och jätteduktiga och kommer försöka att svara på alla dina frågor på ett bra sätt. Jag har fullt förtroende för dessa människor.

• Anonym (???)

det står att man kan följa leveransen och som n¨ån skerv men kollinr men hittar inget sånt. hur gör man?

• Lis Alm

Har du inte fått något kollinr i ditt mail från Lustjakt?
    Har du inte det så kan du ringa till Lustjakt så hjälper de dig med kollinr så att du kan söka ditt paket och se var någonstans det befinner sig.

Svar på tråden lustjakt?