• Anonym (TS)

Tips om kontaktsidor?

Jag vet inte om det är okej att ha en sån här tråd på FL, så en moderator kan ju ta bort den om det inte är tillåtet.

Jag undrar om ni har några tips på kontaktsidor där man kan träffa folk enbart för sex om man så vill. Jag känner mest till sidor där man söker en seriös partner och det känns som att jag inte riktigt passar in där. Jag är en tjej om det spelar någon roll.

• Svar på tråden Tips om kontaktsidor?
  • LKF

www.bodycontact.com fungerar även för mig som man. Du kan kanske få mitt alias där..;) För även jag ser som bäst med bara sex just nu. Men jag vill ha det med kemi, attraktion mm

• Anonym (TS)

Tackar, har tittat på den, ska bli medlem där snart. De hade också en massa länkar till andra sidor =)

• Anonym (bra)

lägger till som favorit,tack för sidorna! :)

• Mithandir

Hej!
    Såg just din förfrågan på bra kontaktsida som är användbar för ditt ändamål, nu vet jag inte om du har hittat någon sida men här har du en som du kan använda dig av annars
    www.lustenshus.se 

Mvh
    Mithandir

• Soffisoff

Hej,
    Såg din förfråga om kontaktsidor för sex. Det finns otroligt många sidor där ute, och med olika inriktningar beroende på vad man söker. Jag träffade en av mina kk:n genom www.sexplorer.se
    Nu betalade jag för medlemskap, men tyckte det var värt det efter jag upptäckte att killarna där var mer seriösa.

I vilket fall, hoppas du hittar någon.
    /Sofi

• tiksmodnar

Har också BC, kan få mitt nick där om du PMar. Vet inte om det fungerar så bra, har bara träffat en därifrån. Jag är dock en man, så det blir ju aningen svårare :P.

• Anonym (Suck)

Vad fint att ni hittar en 4 år gammal tråd att göra er smygreklam i.

Svar på tråden Tips om kontaktsidor?