• AnnaKotte

Ekerreflexer...

Jag vill ha ekerreflexer till vår vagn men jag tycker att jag letat överallt utan resultat... Jag vet att det finns massor av andra lösningar, men jag vill ha reflexer i ekrarna...

Vet någon vart dom finns att köpa? Hittade på Tradera, men jag vil ha fler än fyra...
    www.tradera.com/auction/auction.aspx

• Svar på tråden Ekerreflexer...
  • Tin o Trolls mamma

Det FANNS på Brio och i barnvagnsbutiker förr. Har de slutat sälja såna?

Ekorren.

• AnnaKotte

Kollat i 14 cykelaffärer...

• Gisse the one and only

Brnvagnsaffärerna har.

• Lola Jämtland

O det finns inga ekerreflexer alls? Märkligt......

• aM LeoN

på babyproffsen sa de att de hade tagits bort från sortimentet

• Tin o Trolls mamma

Vaa? Varför då? Tur att jag har några sparade på en gammal vagn då, för det vill jag ha på nästa vagn med.

Ekorren.

• aM LeoN

Jag jag tyckte att det verkade jättesmart. Hon sa bara att de hade slutat att säljas när jag var inne och letade efter reflexer

• SussEk

Letade också sådana i slutet på februari..... Vi har ekerreflexer ihårdplast som ser ut som en oval. Köpte dem på BarnensHus. De hade precis packat upp cykeltillbehören. Vet att de haft en variant (fyrkantig) som man klistrar runt ekrarna.

• Tin o Trolls mamma

Jag tänker på såna spiraler i gummi som man virar runt ekrarna på hjulen! Var det inte såna ts och aM LeoN menade?

Ekorren.

• Tabby

Har hört att företaget som tillverkade dem brann ner. Därför finns inte de längre.

• aM LeoN

Jo det var sådana jag menade Tin o Trolls mamma !

• Mia o Simon

jag har 4 st som ligger här o skräpar. De passar inte på min rollerbug:(((( Synd, för jag gillade dem...

• Pärsicka

Jag har också hört att företaget brann upp. Har själv letat förgäves...

• Helajni

Tabby - jo det stämmer, fabriken som tillverkade dem brann ner. Jag har dock 12 st!

• kejsarinnan

Jag hade ekerreflexer på min förra vagn och tyvärr gjorde dom att hjulen rostade just där reflexerna satt så jag rekommenderar att sätta reflexer på andra delar av vagnen.
    Kanske därför dom inte säljs längre?

Svar på tråden Ekerreflexer...