• Ett två tre

Har du en bärbar dvd-spelare med uppladdningsbart batteri? Vilket märke är det och hur lång levetid har batteriet?

Alltså en dvd-spelare som man inte måste ha kopplad till cigaretturtaget i bilen hela tiden. Enligt den ena affären vi kollade efter en sån idag så finns det nästan inga uppladdningsbara utan bara såna som ska vara tillkopplade ström. Men det stämmer ju inte för jag har sett ungar med dvd-spelare både på flyg och tåg.

Nån som har tips om märke och var man ev. kan få tag i en?

Mons 24 april 2008
  • Svar på tråden Har du en bärbar dvd-spelare med uppladdningsbart batteri? Vilket märke är det och hur lång levetid har batteriet?
  • Loulo

Vi köpte till barnen från netonnet Coby DVD7377, jag tror den höll i tre timmar innan de kopplade det till cigaretturtaget.
    Den rekommenderar jag, den är vridbar och har en liten väska som man bara sätter fast på nackstödet i bilen, man kan koppla en USB-minne med filmer, man behöver inte ta med film-skivor, den har en fjärkontroll

• Elli47

Vi har en jättebillig av märket Denver och batteriet håller ca 2 timmar.

• Ett två tre
    Elli47 skrev 2009-05-12 20:43:27 följande:
    Vi har en jättebillig av märket Denver och batteriet håller ca 2 timmar.
    Åh, är det den dom har hos Ellos?
    Mons 24 april 2008
  • Ett två tre
    Loulo skrev 2009-05-12 20:42:25 följande:
    Vi köpte till barnen från netonnet Coby DVD7377, jag tror den höll i tre timmar innan de kopplade det till cigaretturtaget.Den rekommenderar jag, den är vridbar och har en liten väska som man bara sätter fast på nackstödet i bilen, man kan koppla en USB-minne med filmer, man behöver inte ta med film-skivor, den har en fjärkontroll
    Låter super

Men jag sökte och hittade inte den? Heter märket Coby?
    Mons 24 april 2008
  • Ett två tre
    Ett två tre skrev 2009-05-12 20:46:48 följande:
    Låter super Men jag sökte och hittade inte den? Heter märket Coby?
    Hittade
    Mons 24 april 2008
  • Loulo
    Ett två tre skrev 2009-05-12 20:46:48 följande:
    Låter super Men jag sökte och hittade inte den? Heter märket Coby?
    Gå in på deras hemsida, kolla under DVD/video därefter portabel DVD, den kostar 1190:-
  • Loulo
    Ett två tre skrev 2009-05-12 20:47:56 följande:
    Hittade
    vad bra
  • Ett två tre
    Loulo skrev 2009-05-12 20:51:15 följande:
    vad bra
    Hur lång leveringstid brukar dom ha?
    Mons 24 april 2008
  • Loulo
    Ett två tre skrev 2009-05-12 20:53:48 följande:
    Hur lång leveringstid brukar dom ha?
    Jag vet faktiskt inte, vi åkte dit och köpte dem
  • Elli47
    Ett två tre skrev 2009-05-12 20:45:40 följande:
    Åh, är det den dom har hos Ellos?
    Ja jag tror det var där jag beställde den.
Svar på tråden Har du en bärbar dvd-spelare med uppladdningsbart batteri? Vilket märke är det och hur lång levetid har batteriet?