Namn som passar med Valter??
Min son heter Valter o i höst ska han bli storebror. Vi har lite svårt att komma på bra namn som passar ihop med Valter utan att bli FÖR lika.
Pojknamn är absolut svårast tycker jag o maken. Någon som har förslag??
Min son heter Valter o i höst ska han bli storebror. Vi har lite svårt att komma på bra namn som passar ihop med Valter utan att bli FÖR lika.
Pojknamn är absolut svårast tycker jag o maken. Någon som har förslag??
Anton
eller Lukas, Egon, Elis,
Malte,Vincent Magnus,Georg,Christoffer,Robert
var detta några som du tyckte om.
Villy.
Alvin.
Hugo.
Olof.
Å tack. Det var flera fina förslag. Dock jobbar jag med barn o vissa namn är därmed förknippade med någon speciell person, vilket gör att jag inte skulle välja det namnet till mitt barn.
Vi gillade Anton, Lukas, Hugo o Alvin bäst. Vi har ju ett tag kvar att fundera, lillbebis kommer inte förrän i oktober.
jag tar gärnaemot fler förslag.
Åh, tycker det skulle vara jätte fint med Valter och Vilma eller kanske Vilda. Fast du ville helst ha pojknamn som inte lät så lika. Daniel kanske.
Jag tycker även att Valter och Gustav låter superbusigt och sött ihop.
Vilma är faktiskt favoriten bland flicknamn.
Gustav år oxå jättefint, men våra bästa kompisars barn hetr Gusta o Elsa så de namnen är helt otänkbara av det skälet. Vi semestrar med dem o träffas i princip varje vecka så det är inte så lämpligt. Namnen är dock superfina ihop med Valter.
Valter passar bra ihop med andra namn som innehåller V....
Valter & Lovisa
Valter & Vera
Valter & Tuva
Valter & Elvira
Valter & Viola
Valter & Edvin
Valter & Ludvig
Valter & Vide
Valter & Elvis
Valter & Svante
Valter och Vilgot,vilmer,viggo
Hjalmar
Valdemar
eller som min son säger Hjaldemar.
Känner ett syskonpar som heter just Hjalmar och Valdemar, min son kan inte riktigt säga Valdemar.
John!
Malte
Gaston
Vincent
/
Vilja
Esther
Kurt
Palter.