• Anonym

kul myskväll!

Jag sov borta inatt från min familj, så ikväll skulle vi ha en myskväll jag o sambon när barnen somnat. Dem somnade lite senare än vanligt, när vi hade kollat klart på ett program på tv så tog jag en dusch. Rakade mig o sånt eftersom vi skulle mysa framför en film eller så.
    När jag kommer ut efter duschen så ligger sambon på soffan o snarkar, som vanligt!!=(
    Tji fick jag, han somnar fan JÄMT på soffan!! Jag petade på honom o fråga om vi inte skulle ha myskväll "jo kom då" sa han, jamen du sover ju sa jag, "neh då" sa han, några sek senare snarkar han igen.

Jag är less på detta förhållande. Bad honom även läsa ett mail jag skickat till honom där jag skrivit hur jag känner o tänker o tycker, inget elakt mail eller så utan bara rent allmänt, hur mycket jag älskar honom men att vi måste bli bättre på att vårda vårat förhållande, bad honom läsa de innan jag gick in i duschen, men till svar fick jag att han inte orkade o skulle läsa det sen, skitsnack :(

jahapp, ska det vara såhär hela livet?

• Svar på tråden kul myskväll!
  • Anonym

nähäpp ingen som har lust att skriva någon rad eller två?=/

• Anonym

Förstår att du är besviken. Det verkat överlag som tjejer är mer känslosamma än killar och läser in mer i saker. Min sambo somnar också i soffan och det är skitstörigt... Vet egentligen inte vad jag ska skriva ville bara ge lite stöd. Hoppas det blir bättre snart!

Sen en annan sak så fattar jag inte hur killar kan vara så ointresserade av hur man känner för dom? Tex om min kille sagt att han skrivit ett mail som du gjort till din man, så hade jag ju blivit jättenyfiken/orolig.

• Anonym

Det hände mig också härom kvällen. Jag såg färdigt ett tv-program som slutade 22. Gick upp och duschade och rakade mig på diverse ställen. När jag kom till sängen låg maken och snarkade så gott...... trots tidigare "överenskommelse" om en het stund i sänghalmen.
    Jag bara garvade och lade mig och läste istället. MEN han fick minsann höra det dagen efter då jag retade honom.

Ni kanske har mycket omkring er just nu? Tidiga mornar? Stressigt?

Er tid kommer TS. När barnen blir tonåringar kommer ni att kunna ha ett vilt sexliv på morgnarna då tonåringarna sover...

• linjes

Be honom läsa ett mail som handlar om erat förhållande innan eran myskväll kanske inte va en bra ide direkt,även om han nu inte gjorde det..

Ta med honom in i duschen nästa gång så han blir lite pigg och sugen

Och ha sex på morgonen när barnen sover yeah right.Det är svårare att ha ett sexliv nu än när dom var små mohahahahaha....

• Anonym (ja me)

Jag sover också i soffan varje kväll :) Just nu är jag gravid och tröttare än vanligt men somnar rätt ofta där ändå...min sambo( som jag träffar varrannan helg) pga av jobb och så brukar tycka det är mysigt när jag sover i hans knä :)
    Brukar väcka honom med morgon mys istället :)

• synanceia

Måste hålla med linjes om att det inte var någon smart idé att be honom läsa ett sånt mail innan ni ska ha myskväll. Jag anser att ska man prata om sin relation och sina förväntningar på den andre så ska man avsätta en egen tid för det och inte ta det under någon myskväll för hela stämningen kan ju förstöras. (Sen undrar jag om det menas sex eller mys här? På kommentarerna i alla fall låter det som sex.)

Att han somnar....tja han är väl trött. Här är det jag som är kvällstrött. Så ska det sexas så får det oftast göras tidigare på kvällen eller under dagen. Under filmer somnar jag jämt. Min sambo störde sig ganska mycket tidigare men han börjar förstå att jag blir trött på kvällen.

• Anonym

Myskväll är väl mer för oss att kolla på en film o ge varandra massage, iställt för att han tittar på tv o jag sitter vid datorn som det annars brukar bli här. Sex äe han inte särskilt intresserad av att ha så det blir sällan :(

Ja hade han skrivit ett mail till mig, då hade jag inte trott mina öron, hade läst direkt.
    Han hade läst mitt mail idag, men sa att han kom inte ens ihåg vad det stog o hade inte ens svarat på det, snacka om att det var nödvändigt, jag skrev faktiskt en hel del bra o gulliga saker oxå :(

Få med honom in i duschen har jag försökt några gånger, men han är bara rädd att nåt av barnen ska vakna o att vi inte får plats i badkaret båda två. Men för någon månad sedan så duscha vi tillsammans, men det hände ju inget för det :(

Ja vi har ju små barn, äldsta 3 ½ o yngsta snart 5 månader, så det är klart det ärmycket runt omkring. Trodde dock det skulle bli bättre nu när han är pappaledig på heltid o jag pluggar på distans så vi är hemma båda två, rena rama lyxen ju. + att vi har de 2 äldsta barnen på dagis 4 dagar i veckan (6 timmar/dag), o minstingen vaknar oftast bara en gång på en hel natt o somnar fort om igen, så han sover otroligt bra o har alltid gjort, de andra barnen sover hela nätter. Barnen börjar 9 på dagis så behöver inte gå upp super tidigt heller.

Svar på tråden kul myskväll!