• Royalisten

Bortsprungen Katt...

Hej Allihopa!
    Min katt har varit borta sen förra veckan och jag börjar nu bli orolig...Hon brukar inte springa bort sådär och vara borta länge.Senast någon såg henne var i fredags.Har satt upp en lapp vid affären ifall det är nån som sett henne men ännu har ingen hört av sig...

Nu undrar jag om ni vet någon bra sierska som kan spå om bortsprunga djur?Ska ta mej en tur idag runt byn och fråga folk om dom sett henne...Konstigt att ingen hört av sej,byn är inte så stor.Hon måste ju vara nånstans...Kan tillägga att hon är väldigt gammal oxå 13-14 år så tiden kan ju vara ute men man hoppas ju alltid.Har en till katt (hennes son) som börjar känna sej ensam och undrar var mamma är...

Tacksam för hjälp!

• Svar på tråden Bortsprungen Katt...
  • Royalisten

Ingen som har nått tips?Funderar på att kontakta Solbritt Rönnqvist.Någon som har erfarenhet av henne?Hur mycket kostar hon?

• Hexx

Undrar samma.... Min katt är oxå borta.

• Tiril

ni får kolla varje skjul, varje garage, varje hus, fråga grannarna runt där ni bor. Ut och ropa tidigt på mornarna eller på kvällarna då det blivit lugnt ute.

Ibland har mina katter sprungit bort, men det har för det mesta visat sig att dom gått in nånstans tex i grannens garage eller hus och sedan blivit instängt där.

Ni måste vara ihärdiga.
    lycka till.

hon rönnkvist eller vad hon heter siar ej om djur och människor, bara saker.

tror ni kan bäst hitta era katter om ni LETAR!

• Royalisten

Jag ska ut och leta henne idag!Har dock en sierska som jag hoppas kan hjälpa mej som finns i Söderhamn som jag tror är bra.Ska fråga varenda en som bor här om nån sett henne..Någon måste ju ha gjort det!Har nyss varit ute och ropat på henne!Ringde nyss till Solbritt och hon tipsade om hennes bror som spådde om bortsprunga djur.Ska försöka med hon i Söderhamn först!

• Hexx

Jag har letat sedan kl 04:00 inatt....
    Kan inte hitta honom.
    Vart hittar man telefon nr till sierskor????

• Lejla

Finns det något Katthem där du bor? Går ju alltid att ringa och fråga ifall dom fått in din kisse.

Jag vet hur det känns..Min tisse var borta för några veckor sen. Hon hade blivit uppjagad i ett träd. Hade suttit där i en vecka, stackarn.

Hoppas verkligen att du får tag på din katt, lycka till!!

• Royalisten

Du kan få nr till hon i Söderhamn.Väntar på att få det av en jag känner!

• Hexx

Royalisten- Skulle vara jätte tacksam....

• lilla mej

ojoj min kisse blev instangd i grannens garage men som tur ar hade de ett fonster som jag kunde se henne. Det kan ju ha hant med din katt oxa, kolla med grannar om de kan kolla sina garage och forrad. Jatte hemskt nar det hander. Bra ide med sierska. beratta hur det gar. Lycka till!

Svar på tråden Bortsprungen Katt...