Har era män lika svårt att visa kärlek som min???
Som sagt, har era män svårt att visa kärlek eller är jag överkänslig?
Mitt problem är att min sambo sedan 6 månader har så svårt att visa känslor. Han är en torris tycker jag! Och han har faktiskt aldrig varit speciellt uppvaktande (vilket jag är van vid att bli!) Han är så inställd på att allt praktiskt ska fungera, vad vi ska äta, när vi ska handla, mm mm men det är ju bara det han tänker på känns det som ibland!
Det är nästan alltid jag som tar initiativ till sex (ibland känns det som jag krusar) jag kramar och pussar honom, jag säger hur snygg han är, sånt som jag själv vill höra och att han ska göra är det jag som gör istället. Jag gör det nog delvis för att trigga igång honom också. har även försökt att vara lite "kall" eller "torr" tillbaka men det märker ju inte ens han... Han kan säga att jag är fin eller rolig, han säger att han älskar mig, att han vill bli gammal med mig men han ger mig aldrig spontana kommentarer om att han tycker att jag är snygg eller sexig utan det får jag höra av andra istället, men det är ju honom jag vill höra det från! Vi har bara varit tillsammans i 8 månader och det har varit såhär hela tiden. Jag har 2 barn och han har 2 som bor här varannan vecka och då är det fullt ös! När vi sedan har våra barnlediga veckor vill jag ha närhet och kärlek och att vi ska ta vara på tiden tillsammans som ett "nyförälskat" par. jag saknar helt enkelt bekräftelse från honom! Då blir jag svartsjuk om han så nämner att han tycker nån annan är snygg, för det kan han säga. Vad gör man åt en torris till man? Jag börjar tveka på om han verkligen är kär i mig... Nån som känner igen sig eller har något råd? Jag börjar fundera på om jag verkligen vill ha det såhär!