• Anonym (B:s tjej)

Jag saknar dig min älskade...

Jag saknar dig så min fina älskling, trots att jag inte fanns vid din sida när du lämnade denna jord så tror jag iallafall att du visste vad du betydde för mig. Tiden går så fort snart är det två år sedan du... jag kan inte säga ordet, det blir så verkligt då och det vill jag inte.
    Jag väntar fortfarande på att ngn ska säga att det inte är sant.

Förlåt mig för att jag inte trodde på dig, förlåt för att jag lät ngn annans lögner komma mellan oss, jag önskar att jag intehade gjort det, kanske hade saker sett annorlunda ut då, men det gör de inte.
    Jag kollade på "butterfly effect" häromdagen, tänk om man kunde ändra på saker som hänt. Då hade jag inte sårat dig som jag gjorde, men å andra sidan hade jag inte haft min fina son då heller.
    Jag tröstar mig med att du visste att du var speciell för mig.

Jag går längs kungsgatan och tror att jag ska stöta på dig, men du är aldrig där. Jag tar omvägar hem för att slippa gå där och bli påmind om att jag aldrig mer kommer se dig gåendes med ditt fina leende. Jag saknar dig så att det gör ont...
    Snälla kom tillbaka till mig, jag behöver dig!

Jag behövde få skriva av mig lite, känns som att jag håller på att bli tokig, ibland kommer det som ett slag i magen att min kärlek inte finns vid min sida och att jag aldrig mer kommer att få hålla om honom....
    När slutar det göra så ont?

• Svar på tråden Jag saknar dig min älskade...
  • Anonym (Me)

Förmodligen slutar det aldrig göra ont helt, men smärtan kan lindras med tiden. Jag vet inte själv hur de är att förlora någon så, men jag har förlorat familjemedlemmar, och sorgen är stor...

Vad dog han av? (ursäkta om jag frågar)

Förmodligen sitter han i sin himmel och tittar ner på dig och han har helt garanterat förlåtit dig. Jag hoppas du ska känna så någon dag.
    Jag vill tro på ett liv efter döden.

Jag finns här om du behöver prata.

• Anonym (B:s tjej)

Tack!
    Han dog i en bilolycka... Så ironiskt. han själv var så försiktig när han körde. Körde aldrig bakfull eller för fort eller så, han var ansvarsfull i trafiken. Han hade köpt en ny bil och hans kompis skulle provköra den och tappade kontrollen och körde in i en bergvägg. De dog på direkten men han hann säkert bli rädd min älskling, jag hoppas inte det...
    Jag vill så gärna tro att han förlåtit mig men jag känner det inte riktigt. Förstår du hur jag menar? Det finns ngt inom mig som säger att han är så sårad för att jag inte trodde på honom.
    Jag tror på sätt och vis på ett liv efter döden och jag vill göra det. Jag vill tro att han har det bra och att han vakar över mig men när jag vaknar mitt i natten av att jag inte kan andas och inser att jag drömt om att han inte finns hos mig så känner jag mig så himla ensam. Han visste att mina känslor för honom var speciella och det känns så skönt att veta, det ger mig "frid" på något sätt men just att inte veta om han förlåtit mig eller inte är jobbigt.

Sorgen när någon försvinner känns nästan outhärdlig, var det längesen du förlorade någon, blir det bättre med tiden som alla säger?

Svar på tråden Jag saknar dig min älskade...