• Sanyinjiao

Abercrombie and fitch

Någon som vet någon butik i Sverige som säljer Abercrombie and Fitch? Älskar deras kläder :) Eller någon som beställt från deras hemsida?

• Svar på tråden Abercrombie and fitch
  • Sirapshjärnan

Mig veteligen finns de som närmast i London, men skulle bli väldigt glad om nån kunde säga emot mig :D Har inte beställt från hemsidan, men vart på gång flera gånger!

• muulinn

Det kommer öppna en A&F i Köpenhamn (Kobmagergade 11 ) under 2010. Enligt wikipedia letar man lokaler i flera andra europeiska länder, däribland Sverige.

• Ari Gold

Jo visst finns de i sverige allt... jag har handlat deras kläder på bland annat Lager157 och Stadium Outlet.

Stadium Outlet sålde blandade A&F damtoppar för 29 kr styck för några veckor sedan... luvtröjor för ca 150.

Att de finns på Stadium Outlet borde innebära att de säljs på Stadium i vissa städer...vet inte om SO tar in kläder från fler ställen än så.

• Fasmode

Än så länge har de inga butiker i Sverige. Det fanns planer på att öppna upp i Stockholm men de skjöts upp då de inte kunde få tag i den lokal de var ute efter. Dock kan du hitta deras Hollisterkläder i Stockholm. Annars är det i Köpenhamn du hittar närmsta butik. Det finns även ganska bra webbutiker där du kan beställa deras kläder. Du kan hitta lite tips och information här

Svar på tråden Abercrombie and fitch