• Kontra

Quick knit

Är det nån mer än jag som håller på med quick knit? Upptäckte detta roliga "verktyg" strax innan påsk och blev helt såld på detta. Jag har tidigare stickat på gamla vanliga sättet, men får för ont i lederna av det. Men med detta så kan jag sticka igen . Problemet är bara att jag köpte en i strl large(tror jag at det är iaf ) för att pröva innan jag köpte andra storlekar. Sen när jag skulle köpa lite andra strl på panduro fanns bara x-small kvar. De sa att de tidigast tar in nya till hösten... Jag som ville testa att sticka strumpor bla. Så min fråga är om nån vet någon annanstans jag kan köpa ifrån? Har kollat på ebay, men det blir så dyrt med frakten. Har oxå kollat på slöjddetalj, men tycker att det känns onödigt att köpa samma två gånger(där säljer de dem alla 4 tillsammans och jag har ju redan två av dem).

• Svar på tråden Quick knit
  • Twid

Kanon nice med quick knit! har köpt på mig alla storlekar och former! Mina har jag antingen köpt i panduros butik eller deras webshop!

kanske där du köpt dina? men jag skulle ha en medium och den långa raka, men dom va slut i affären så då beställde jag dom på detas web!

har mass producerat mössor till hela bekantskapen nu i vinter:D

• Kontra

Japp det är där jag har köpt mina. Har de fått in på deras webshop nu? Vore ju super det . Det är medium jag med vill ha, vill ju göra vantar och strumpor . Ska genast kolla på panduros hemsida nu!

• Kontra

Strl medium var slut på deras hemsida . Något annat förslag?

• Twid

hmm..jag har nog inte sett quick knit i någon annan butik än panduro.. i värsta fall får du knalla ut och snickra ihopp en egen quick knit mojäng med lite plankor och spik;)  

• Kontra

Haha, jag tror jag väntar in panduro då , vilket vara det enda alternativet... Jaja, tack iaf!

Svar på tråden Quick knit