jag talade också ett annat språk om nätterna när jag var barn (sedan upphörde det)
men jag kan fortfarande när jag sjunger för min dotter sjunga på ett annat språk flytande, det finns liksom inom mig.
Nu kommer jätte många tro att jag är knäpp, men det struntar jag i.
Aiwendil, när jag läste ett utav dina inlägg i nån annan tråd så kände jag direkt igen dig. Jag gick in och läste din presentation och blev övertygad att du kommer från samma "plats" som jag. att vi levt på samma ställe förut. Jag vill kalla dig syster.
Jag har minnen från en plats där flera prinsessor och prinsar lever. Och nu i detta inlägg såg jag att du sa att folk som träffar dig tror att du måste ha varit prinsessa i ett tidigare liv. Det tror jag också att du har.
Jag minns mark som ser ut som snö, men är varm, som sand. Hästar som kan flyga, enhörningar. Märkliga fåglar, som jag kan måla. Buskar som lyste av olika ädelstensliknande ljus i olika färger. När man gifter sig där får man ett armband, inte en ring.
Saken är den att jag omedvetet i detta liv skrev en sång om vem jag är. princess of the stars. Det betyder inte att jag är högre/bättre än ngn. annan för att jag var prinsessa, som sagt alla "där" var prinsessor.
jag mötte en person. Han sa sig vara alv och komma från en annan planet innan detta liv. Vi hade träffats förut. Kopplingen vi hade var utöver det normala. Vi visste saker om varandra utan ord. Det var som om vi hade en koppling via själen.
Han fick mig att se mer vem jag var/är. Han påminde mig om en person från mitt tidigare liv som jag var i stånd att gifta mig med. Jag kunde minnas hur han såg ut. Han berättade också för mig att vi skiljts åt i det livet pg.a. att den här andra personen (min fästman) "tvingats" gifta sig med en annan kvinna och jag hade lämnat honom. Jag visste att hon var blond. Han hade svart hår.
Inte långt senare träffade jag en man (med svart hår). jag bara visste att det var han. Han visar sig vara gift, ej av kärlek, med en blond kvinna (även i detta livet). Vi har sammankopplingar som är oförklarliga. Vi minns båda hur det såg ut i vårt tidigare liv. och vi minns samma sak.
Vi fick en dotter i det andra livet, vad jag minns. Så när jag blev gravid med honom här så visste jag intiutivt att det skulle bli en flicka. Det blev det.
ja, jag vet att det är 50% chans. men det är så många sammanträffanden som stämt.
Jag har också alltid haft en koppling till Egypten till den arabiska kulturen (språket, maten, musiken, dansen) och jag misstänker att jag varit magdansös/prostituerad där en gång i tiden...inget roligt minne som sagt...
Anna, syster, så något gemensamt har vi antagligen ? :::