Vet ni var jag kan köpa nötfri choklad?
Letar på nätet men hittar inte. Är jättetacksam om ni kan hjälpa mig hitta en butik på internet så jag kan beställa till min svärmor.
Både vanlig choklad och "fin" choklad går bra :)
Letar på nätet men hittar inte. Är jättetacksam om ni kan hjälpa mig hitta en butik på internet så jag kan beställa till min svärmor.
Både vanlig choklad och "fin" choklad går bra :)
hehe de enda nötfritt ja kan komma på e kexchoklad, flinta och sån rigi, med kor på pappret, inte de finaste med de e gott:)
kinder funkar... maltesers...
kexchoklad... finns faktiskt många utan nötter..
ja kinderägg... isåfall har dom tagi bort det, för står inte på allafall... nu blev jag orolig... kanske sett fel. men fick tipset av min syrra. har en dotter som e allergisk så måste nog kolla upp det igen... usch..
kan vara ja som har fel, ska kolla upp det,
www.ferreroscandinavia.se/&show=kindersurprise§ion=ingredients
ok då hade ja fel, sorry, men har ändå för mig där va nötter innan, el kunde innehålla spår av nötter,
men när man börjar läsa på olika choklader så finns det faktiskt mycket man kan äta...min dotter bröt ihop totalt när hon fick veta att hon var allergisk.. hon är ett chokladfreak... men nu har vi kollat runt och finns faktiskt mycket man kan äta...
Tack alla, fast jag menar lite mer "vuxenchoklad"
En kexchoklad kan ju svärmor liksom köpa själv ;)
Med vanlig menar jag tex i chokladkakaform, och med "fin" menar jag med nån fyllning, hög kakaohalt eller bra märke.
Förlåt om jag var otydlig...
om det är en present... testa göra något själv:)
måste ju bli uppskattat och då kan man juh vara helt lugn på vad som e i...