• Anonym

Var hitta bra sexleksaker på internet?

Vill piffa upp sexlivet lite och undrar nu var på internet jag kan hitta bra sexleksaker som skickas hem i anonym förpackning? Vi bor i en liten by och snacket går lätt då.

• Svar på tråden Var hitta bra sexleksaker på internet?
  • Anonym

Frågar igen???

• mysgravid

himmelriket.se har riktigt bra kvalite och priser på sina saker...
    sedan säljs det en hel del nya saker på ex tradera.. folk som köper upp varupartier...
    lyckat till!

• Anonym
    mysgravid skrev 2009-05-14 18:35:52 följande:
    himmelriket.se har riktigt bra kvalite och priser på sina saker...sedan säljs det en hel del nya saker på ex tradera.. folk som köper upp varupartier...lyckat till!
    Jag har tänkt en del på tradera, men är lite orolig för man vill ju veta att det inte är begagnat man köper, vill vara säker på att det är nytt och fräscht.
  • Anonym

lustjakt.se har jag köpt från. om du kan- så åk på ett sexparty så får man klämma & känna på vad man skulle kunna gilla.. sök på "sexleksaker" på nätet så hittar du massa sidor, på tradera får man inte sälja begagnade sexleksaker, har för mig att det står i reglerna iaf!

• M Y L F

Dom flesta firmor skickar diskret. Har man inte handlat själv därifrån så vet man inte vad det är för något!

• mysgravid

himmelriket skickar via en vanlig firma så det står inte ens att det är dem som är avsändare.. allt packat diskret.. jag brukar förutsätta att de som säljer ex flera likadana dildos på tradera köpt varuparti...

• Anonym

Jag rekommenderar Lustjakt.

Martinshop har ett till synes stort utbud, men det mesta har låg kvalitet och man kan inte reklamera trasiga varor så ett köp där blir oftast väldigt dyrt. Jag betalade 350 kronor för två användningar på min dildo.

• Anonym

Tack för era svar och förslag, nu ska här shoppas. Jag tycker att det ska bli toppen med lite leksaker i sängen, men maken ställer sig väldigt tveksam till det, han upplever det som att jag påstår att han inte duger. Några förslag på hur jag ska kunna lösa den situationen?

Svar på tråden Var hitta bra sexleksaker på internet?