• Teeeeess

En fråga till er!

Jag undrar om några av er unga mammor kan berätta för mig hur era boendesituationer ser ut?

Någon kanske bor med sambon, någon har fått hjälp med lägenhet?

Är nyfiken att få höra allt!

Kram på er

• Svar på tråden En fråga till er!
  • snarret

Jag bor med min sambo, barnets pappa. vi bodde ihop redan innan vi fick barn.
    Jag är nästan 20, och har en bebis på 8 månader.

• kärlektillminaflickor

Jag och min dotters pappa (min sambo) bor tsm i en stor 4a.
    Vi bodde ihop långt innan lillan kom också :)
    Är 22år.

• Proletariatet

Jag bor i en tvåa (radhusliknande lägenhet) med mina två barn, de delar rum och jag "bor" i vardagsrummet, funkar superbra!

• MammaV

hej..första lägenheten sökte jag på blocket (1 handskontrakt) sen separerade jag och min doters pappa så då hade jag stått i bostadskö rätt länge ce 1 år..nu bor jag i en trea bara jag och min dotter och våran hund..=)

• valkyrian

Är 20 har två barn, en 4 åring och en 3 månader, bor i egen villa på 115 m2 med min sambo som är nyss fyllda 23.

I början bodde vi i hyreslägenhet, våra föräldrar stod med på kontraktet tills sambon gått ut gymnasiet... Hur menar du med hjälp med lägenhet?

• mikipiki

Jag är 18 bor med min sambo som är 22 och vår son som är 7 månader i en hyreslägenhet och vi klarar allt hur prima som helst (:

• Ung Mamma

Är 21 och bor i en trea med min man som är 22 och vår dotter på (snart) 2år. Vårat andra barn beräknas komma närsom.
    Under vår dotters första levnads år bodde vi hos min mamma. Anledningen till det var att min make gjorde lumpen. Men så fort han var klar där fixade han ett jobb och vi ordnade oss en egen lägenhet.

• Mandyyy

Vet inte hur pass unga mammor/föräldrar du tänker på.
    Men jag är 22 år & har tillsammans med min sambo/fästman en son på snart 2 år.
    Vi bor sedan 2006 i fin köpeslägenhet (bostadsrätt).
    Nu letar vi dock så smått efter större, antingen villa eller marklägenhet.
    Så vi klarar oss fint.

• angelika sjödin

Jag är 23, vet inte om det räknas som ungförälder. Men jag bor med min man och 3 barn i en villa.

Patrik 4mars -06, Theresia 27aug -07 & Andreas 24nov -08
  • Medved

Jag är 18 år och vi bor tillsammans i en 2a, fungerar kanon bra än så länge(med plats menar jag då). Vår dotter är snart 8 månader! Och vi har varit tillsammans i 7 år snart! Kram!

ps, min sambo är 20

Svar på tråden En fråga till er!