• Maroschka

Era bästa tips för att bli av med valkar och lårfett!

Jag styrketränar mycket och håller i gång med många promenader. På armar ser jag skillnad och möjligtvis fram på magen men det som förstör hela figuren är "kärlekshandtagen" som är enorma pch så fettet på utsida lår. Vad är bästa sättet att f¨å bort detta. Sned situps fixar jag verkligen inte. Det känns så surt då det faktiskt går bra med de andra delarna och händer saker.

Vilket är bästa sättet att bli av med fettet på dessa 2 ställen?

• Svar på tråden Era bästa tips för att bli av med valkar och lårfett!
  • wh24

det går inte att få bort fettet bara på dem ställen. Man blir av först med fettet på dem ställen som man lagt på sist, sedan efter hårda fettförbrännande träningspassen, så kommer även det jobbiga fettet försvinna (det som man tycker aldrig går bort) Men som sagt, det är inte lätt och det tar mycket tid och engagemang. Promenader innan frukost i raskt takt (65-70% av maxpuls), även styrketräning, för bygger man mer muskler, så bränner man mer fett så klart. Så att det är fortsätta att kämpa på! Resultatet kommer!

• Myrix

Det går visst att få bort fettet på de ställerna, wh24 har faktiskt fel, prova att basta bastu mycket så går man ner i vikt

• wh24
    Myrix skrev 2009-05-14 15:13:42 följande:
    Det går visst att få bort fettet på de ställerna, wh24 har faktiskt fel, prova att basta bastu mycket så går man ner i vikt
    kanske kilomässigt... man kan tappa vätskan och bli lättare på det sättet, men fettet "smälter" inte
  • mononoke hime

Håller med wh24, det finns inga genvägar till typ "punktförbränning".

Tålmodig, konsekvent och viljestark! Sen kan du alltid satsa på muskel(uppbyggar)träning på de ställen som är "fettigast" (om det går) så kanske det för synens skull ser mindre "fettigt" ut. I annat fall är det de tre ledorden och tiden som gäller!

/En som har varit smal, gått upp, blivit smal och nu störstast och gravid.

Svar på tråden Era bästa tips för att bli av med valkar och lårfett!