• Anonym

Bebis med utstående öron...

Min underbara lilla 3-månaders bebis har fått rätt så utstående öron.

Hon är givetvis lika söt som innan - men vi vet alla hur grymma andra barn kan vara om hon har det när hon blir äldre...

Det har kommit dom senaste 2-3 veckorna. Någon annan som varit med om samma? Vad har ni gjort? Struntat i det? Har det blivit "normalt"?

• Svar på tråden Bebis med utstående öron...
  • Anonym (öron)

Min son hade väldigt utåtstående öron som liten. Nu e han två år, öronen står fortfarande ut, men inte lika farligt. Han är fin ändå. Se dig omkring så ser du att mångas öron "står ut". Man hör bara bättre brukar jag säga. :)
    Jag tror inte att det blir något problem för ditt lilla barn sedan. Alla ser vi olika ut, och även barn kommer långt med en bra personlighet.
    Lycka till med din lilla/lille!

• Anonym

Hahaha jag tejpade min dotters öron när hon var liten. Bvc såg det och sa att det spelar ingen roll. Idag gör man operationer ifall man tycker det är väldigt fult. Dessutom har du en dotter sa bvc, du kommer inte att se det när hon får långt hår. Mycket riktigt, idag är hon 10 år och inget man ser pga håret och inget man tänker på heller.

• Anonym

Min lillas högeröra står rätt ut,som på toker ungefär . Hon har legat på den sidan nästan hela tiden och vikt det på nåt konstigt sätt. Bvc sa att det rättar till sig med åldern :D

Svar på tråden Bebis med utstående öron...