• ThereseK

Crescent M300

Är det någon som har erfarenhet av en sån??
    Håller på o letar ny vagn för fullt, va först inne på en me svängbara hjul fram, sen ändra jag mig igår o ville ha en trehjuling, mne nu såg jag en M300 för bra pris så funderar ändå..

Det e ju problemet me snö o slask man lär tänka på sen till vintern å ju..

Men någon som vet nå om crescent? Kvalité å så ?? Vanliga fel`?

• Svar på tråden Crescent M300
  • Marty1980

JAg undrar också så jag puffar lite!

• ThereseK

hittade nå ställe där någon hade skrivit att vagnen var plastig och så, men att man det ju typ var vad man fick räkna med för en vagn i den prisklassen.. Jag hoppade vagnen, köpte en brio sing..inget vidare till vagn, så nu ska den bort o bytas mot en hederlig emmaljunga istället =) hihi

• Alexandra82

Jag har en crescent M300 och jag är jättenöjd!
    Vi hade inte så mycket pengar att lägga på en ny vagn, och det är kanske lite budgetvagn över den, men den funkar hur bra som helst, körde till och med lite med den i skogen idag och det funkade det med.
    Har inte ägt nån ny teutonia eller nån annan dyrare vagn att jämföra med men min vagn är verkligen värd pengarna och lite till.

• amarasya

KÖP INTE CRESENT!!!

jag hade en sån cresent classic. den är så farlig!! min son kom ur selen och ramla.
    de flög skruvar från den. den drog åt höger. rekommenderar inte den.

• Swompi

har en cresent m300 som jag köpte i fredags. men ska nog åka och lämna tillbaka den idag. är inte så nöjd som jag hade hoppats på. dom pratade väldigt bra om vagnen men jag upplever den inte så bra som dom sa.

• evita

jag har en m300 och är supernöjd!!! lätt och smidig... kan köta den med en hand även om ståbrädan är på...

det var en gång i vintras som jag störde mej lite på stänkskärmarna på framhjulen då det fastnade snö där, men det var ganska djup snö och tögrader... annars har jag bara varit nöjd!!! har haft den sen november...

• evita
    evita skrev 2009-05-18 10:50:38 följande:
    jag har en m300 och är supernöjd!!! lätt och smidig... kan köta den med en hand även om ståbrädan är på...det var en gång i vintras som jag störde mej lite på stänkskärmarna på framhjulen då det fastnade snö där, men det var ganska djup snö och tögrader... annars har jag bara varit nöjd!!! har haft den sen november...
    det ska ju stå att jag kan KÖRA den med en hand...
  • Marty1980

Evita: Hur är den att köra i snöslask då? Jag har provat Teutonia Fun i snöslask och den gick knappt att komma fram med. Vilken ståbräda har du till? Är det lufthjul som man pumpar eller?

Svar på tråden Crescent M300