• Anonym (uppgiven)

kärlek

jag är kär, inte i min man...Jag tror jag är kär i en annan kvinna. Känslor som aldrig kommer att bli besvarade, känslor som jag inte vågar tala om, känslor som jag skulle behöva tala om... Vad gör man? Känner att jag inte vill delge någon av mina vänner dessa tankar, jag vet att de syns på mig att jag inte mår bra i mitt nuvarnade förhållande.
    Men jag kan inte lämna min man, vi har barn,hus, ekonomi osv. Jag tycker om honom som en vän, tänder inte på honom har sex bara för att han vill...Jag kan inte ha det så här, Men vågar inte ta steget.

• Svar på tråden kärlek
  • Skutt

Känner igen mig....Idag har jag dock tagit steget ...
    Vad du än väljer önskag jag dig lycka till:)

Kram Skutt

• Trollet i skogen

Jag tog också steget!
    Även om det inte är samma kvinna som jag fick mina första känslor för så lever jag idag ihop med en underbar kvinna! Fyra år=) Längre än något hetroförhållande jag haft någonsin hållt.

• Anonym (samma sits)

Precis så som du har det har jag det......

• xenastina

Känner delvis igen mig.. i olycklig kärleks situation.... sååå KÄR i en vän sedan 4 år.. blir bara kär i straighta äldre tjejer och då är det rätt kört...
    men här inne och på andra siter verkar det vara så många av de "Omöjliga" som är lite nyfikna iaf....... de gifta med barn o familj ;) varför aldrig de jag faller för???

aldrig kysst någon jag varit intresserad av ens......... det blir ju inte så om de man gillar är helt ointresserade.........

• regnbågspappan
    xenastina skrev 2009-08-07 23:31:39 följande:
    Känner delvis igen mig.. i olycklig kärleks situation.... sååå KÄR i en vän sedan 4 år.. blir bara kär i straighta äldre tjejer och då är det rätt kört...men här inne och på andra siter verkar det vara så många av de "Omöjliga" som är lite nyfikna iaf....... de gifta med barn o familj ;) varför aldrig de jag faller för???aldrig kysst någon jag varit intresserad av ens......... det blir ju inte så om de man gillar är helt ointresserade.........
    hur vet du att de du faller för inte är en av de lite nyfikna??? frågat??
  • xenastina

inte alla.. men har visat ;) och de har ju vetat vad jag är.. oftast..... mer nu än förr.. så kanske händer någon gång? who knows.........
    fast kanske ska leta efter den typen av "omöjliga" fast som redan verkar lite nyfikna..... verkar finnas massor online typ... men SÅ sällan man känner kemin...

• Anonym (samma sits)

Precis så är det för mig med, jag är kär i en annan...en kvinna!
    Lever med man och 3 barn och är inte lycklig, vet bara inte vad jag ska göra.

• smultron

Lever i en relation där ni inte är lyckliga? Det är inte bra, inte för nån och inte för era barn heller. Håller ni ihop på grund av barnen så var inte kvar av dåligt samvete för att dom ska fara illa. Era barn vill garanterat att sina föräldrar ska vara lyckliga för då blir dom också lyckliga. Ingen vill leva ett olyckligt liv och ångra sig på äldre dagar. Låter hemskt som ni skriver att ni inte trivs och inte vill vara i den relation ni liver i, våga gå en annna väg... det kommer löna sig i längden :) Följ hjärtat....

Svar på tråden kärlek