• Mysrester

Är i v 30 och har Blodsmak i munnen

Har aldrig haft detta förrut, det började förra veckan. När jag får detta så blir jag lite nojig och yr. Yrseln kan ju då vara psykisk. Men blodsmaken kommer helt plötsligt lite då och då. Vad tusan är detta? Någon som känner igen? Jag har hört att tjejer kan känna metallsmak i munnen i början på en grav... men efter v 30 helt plötsligt?

• Svar på tråden Är i v 30 och har Blodsmak i munnen
  • Mysrester

Äsch! Nu hamnade tråden i fel forum... flytta gärna till mer passande forum om så önskas.

• Anonym

men blodsmak,eller metall smak(samma sak) kan ju va att du har högre värde av järn i kroppen..om du tex äter järntabletter...men ring o hör med barnmorska om du är orolig.
    jag blödde mycket närsblod under grav
    du kanske blöder ytterst lite som rinner ner i svalget o ger smak i munnen,bara en tanke

• Mysrester
    Anonym skrev 2009-05-14 23:14:42 följande:
    men blodsmak,eller metall smak(samma sak) kan ju va att du har högre värde av järn i kroppen..om du tex äter järntabletter...men ring o hör med barnmorska om du är orolig. jag blödde mycket närsblod under grav du kanske blöder ytterst lite som rinner ner i svalget o ger smak i munnen,bara en tanke
    Jag äter inga järntabletter, jag hade bra järnvärde sist jag var på mvc.
    Men, det kanske ligger något i det du säger... jag känner ibland mer bara en svag blodlukt i näsan, men ingen direkt smak i munnen... kanske är så..
Svar på tråden Är i v 30 och har Blodsmak i munnen