Hjälp! Bröllopsdag och mannen har köpt en dyr present...
Det låter som (och är väl) ett lyxproblem, men vi firar vår första bröllopsdag nu på söndag och min man har köpt en dyr present till mig. Jag skulle inte ens vetat om det, men min mans dotter såg igår att han kom hem med ett litet paket och frågade om det var till henne. Så då sa han att det var till mig för att vi varit gifta ett år samt för att vi kommer att få barn vilken dag som helst nu.
Problemet är att jag inte har nåt till honom! Vi ska som sagt få barn och håller på att bygga hus så vi har både ont om tid (och pengar) så jag har varit nöjd med att vi planerat att gå på bio och ut och äta. Jag trodde verkligen inte att jag skulle få nån present, högst en bukett blommor... Att presenten är dyr vet jag eftersom jag skulle betala räkningar igår och det hade försvunnit en hel del från kontot på en gång + att han aldrig snålar när han köper smycken till mig...
Snälla ni hjälp mig! Vad sjutton ska jag göra? Har ingen aning om vad jag skall hitta på. Känns så tokigt att få en fin present och inte själv ge nåt. Jag håller tummarna för att han får en bebis, men sådan tur har jag knappast Släng fram alla era bästa idéer nu!