• mm m

Vart kan jag köpe ett billigt paraply?

Behöver lite tips på vart jag kan köpa ett prisvärt paraply. Normalstort eller jättestort.. Gärna utan reklam om det finns men annars går det bra ändå.

Tackar för alla tips som jag hoppas få in!

• Svar på tråden Vart kan jag köpe ett billigt paraply?
  • mm m

Letar inte efter de små i handväskmodell;) som viks ihop. Eller ja alla fälls ihop mer eller mindre.. Men tror nog ni förstår?

• Jesster

På nätet eller...?
    Annars får du ge dig ut på stan och kolla runt. Väsk- handskaffärer brukar ha paraplyer.

Den som söker han finner - www.google.se
  • mm m

Handlar helst i affär det glömde jag skriva (är så självklart för mig att jag inte tänker på det... haha) Men internet funkar säkert också bra har ni tips på det så ta det också, tack.

Finns bara en väskaffär här och där fanns det inte.

• Jesster

Och eftersom världen och internet är stort och du inte skriver var du bor så blir det också svårt att hjälpa dig
    www.google.se/search&q=paraplyer&btnG=Google-s%C3%B6kning&meta=&aq=6&oq=paraply

Den som söker han finner - www.google.se
  • Februarii

Har köpt på Ikea om du har något sånt i närheten. Kostade 19 kr (Family-medlem) och fanns i några olika färger och mönster.

• mm m

Bor i mindra stad/ort så finns inte så många affärer här får nog ta och åka någonstans.

Ja Ikeas var ju väldigt billigt, får se om jag hinner dit nån dag.

• vänat

Kola typ konusm ica besin mackoer kan i bland ha bra pris på paraplyer runt 20kr.

• mm m

Jaha har fått för mig att det alltid är så dyrt med paraplyer. De jag sett tidigare har kostat några hundra, vet inte vad för special det var med de..

• vänat

mm m skrev 2009-05-17 11:28:40 följande:

Jaha har fått för mig att det alltid är så dyrt med paraplyer. De jag sett tidigare har kostat några hundra, vet inte vad för special det var med de..
    ja eller så har du haft oturen at kolla i fel butik ellerpå enn märkes paraply eller så?

I bland kan mantill och med få et enfärgat netralut paraply då mam skickat efter något från ellos eler likande ställen.
  • mm m

Låter bra ska kolla runt lite mer här. Tack alla"

• vänat

Sen vet jag inte om du har HM eler likande i närheten av där du bor där kan man också ha turen at hitta billiga paraplyer.

• mm m

Ja det har vi faktiskt. Det har jag inte ens tänkt på att de kan ha.

Vad många bra tips!

• vänat

mm m skrev 2009-05-17 11:36:57 följande:

Ja det har vi faktiskt. Det har jag inte ens tänkt på att de kan ha.Vad många bra tips!
    inte altid man tänker i vilken typ av butik man kan hitta paraply.
  • mm m

Nu har jag kollat Willys. ÖB och Ica men inte hittat något stort.

Kollade IKEAs hemsida men hittade inte där heller.. Kostar det alltid 19kr där?

• hymafr

När det gäller paraplyer brukar det vara som med det mesta annat - man får vad man betalar för.
    Ska du bara ha ett paraply i reserv så går det säkert bra med ett litet hopfällbart, men ska du gå längre sträckor i regn så gäller det att det står emot både regn och blåst.

Svar på tråden Vart kan jag köpe ett billigt paraply?