skoskaaaav!!!
Snälla!!! Ge mig tips hur man blir av med den här skiten. Idag har jag ett par kilklacks sandaletter o de spänner nåt ENORMT över tårna! Vad kan man göra!
Snälla!!! Ge mig tips hur man blir av med den här skiten. Idag har jag ett par kilklacks sandaletter o de spänner nåt ENORMT över tårna! Vad kan man göra!
jag har också alltid problem med skoskav.. skitjobbigt.. kan aldrig gå i snygga skor flör länge. Fast jag har rätt storlek osv, det fungerar ändå typ adlrig. Det enda jag itne får skoskav av är gympaskor.
Men det måste ju finnas typ husmorstips på det här. Hur gör alla skogalna tjejer...det gåår ju bara inte att stå ut efter ett tag!
nää jag undrar också, trodde det var mig det var fel på. Har ett par skitsnygga sandaletter fast typ 9 cm klack på, men jag kan itne gå i dom mer än nån timme sen får jag sjukt ont
skavsårsplåster?
men jag får liksom inte skavsår på hälen, utan på ställen där man itne kan sätta nå plåster!
Jag får också alltid skoskav, även i jympaskor! Just nu har jag fyra blåsor på sidorna av fötterna plus två små sår på hälarna som gör grymt ont! Man kan sätta plåster överallt, det gör jag. Man får gå i skorna, till slut går det över, men det är jobbigt.