Bra deo?
Jag behöver tips om en bra deo. Jag duschade imorse och använde sedan Nivea roll-on men tycker det luktar skunk under armarna redan.
Någon som har ett bra tips?
Jag behöver tips om en bra deo. Jag duschade imorse och använde sedan Nivea roll-on men tycker det luktar skunk under armarna redan.
Någon som har ett bra tips?
på åhlens har dom en grym nivea tror ja de va men även rexona finns säkert på ica med.
en spray deo den e grym håller sig torr å fräsch hela dagen :)
finns i olika goda fräscha lukter :)
nivea är riktigt kass tycker jag, använder aldrig den. Brukar ha ACO, apotekets. Den är bra, luktar gott och är i en stor flaska.
Finns även något som heter absolut torr på apoteket, just den luktar inte så gott när man tar på den men sen är du lukt fri i ett par dagar beroende på hur stark svettproduktion du har. Använd den inte efter att du rakat dig under armarna bara för det svider utav bara fan!!
Den där absolut torr har jag oxå hört talas om men det är inte så att jag svettas i massor, jag vill bara ha en deo för dagligt bruk som luktar gott en hel dag (eller nästan hela dagen i alla fall...)
Jag använder Dove`s nya go fresch grapefruite & lemongras för tillfället har även provat den andra sorten med gurka. Båda luktar jättegott och på mig håller sig svettlukten långt borta.
jag använder alltid deodoranter utan parfym, oftast nivea (tror jag). Tycker det är fräschast...tycker de lucktar så illa med parfym i deo! Det är mitt tips
absolute torr från apoteket...sen kan du ha vilken deo du vill bara för att lukta gott.
ush inga parfymer i deo då luktar det bara bläää :S
rekomenderar cliniqe´s parfym fria deo :) lite dyrare men håller länge både kläder och du kommer lukta fräääääch :)
nivea pearl beuty tycker jag är riktigt bra, den enda sorten som jag använt som torkar snabbt,inte klibbar och inte fastnar på kläderna.
Jag gillar den lila palmolive aromaterapi
Nivea, den gröna parfymfria är ju super. Jag blir lätt kladdig och varm men inte med den.
Dove torr stick är klart bäst!
Men jag letar ständigt efter ett lika bra, UTAN aluminium chlorohydrate. Apoteket har ju två stycken...me dom är så dåliga
Forever living har ju också ett, men inte heller det fungerade som jag ville...
Vichy som man kan köpa på Apoteket är bra. Däremot tycker jag att alla deos blir sämre när man har använt dem en längre period. Det är precis som om kroppen vänjer sig. Mkt irriterande! Nu alternerar jag mellan Vichy, Aco och Nivea.
Bats deo från Apoteket det bästa jag provat. Använder alltid den parfymfria.
Thai kristalldeo. En sten man gnuggar sig med och så luktar man ingenting på 24 timmar. Räcker lääänge och är helt fantastiskt!
jag använder ldb´s, den rosa.
Förstår inte varför folk använder annat än stick-deo. Rexonas gröna är bäst.