Katten luktar illa!
Hej
Vi har en honkatt på 6 månader. Hon får ett bra foder, specific från djursjukhuset och tåler detta och mår bra.
Det som vi tycker är jobbigt är att hon luktar illa alltid från baken. När hon ska hoppa upp i knäet så känner man den där lutken. Det luktar avföring. Jag har tagit henne till veterinär och inget är fel på henne enligt dem. Om hon går förbi en i soffan så luktar det bajs. Det är så jobbigt. Hon är ju världens finaste men detta tycker vi är jätte jobbigt. De flesta som varit här hemma som klappat och som haft henne i knäet säger samma.
Detta är den första katten vi har sedan jag var liten. Ni som har katter och som kan lite, är det kanske så att katter brukar lukta så här och att det är normalt eller? Är det bara jag i såfall som märkt att katter luktar.
Veterinären gav oss några tvättservetter med en speciel två som vi skulle tvätta henne med så skulle vi se om det hjälpte. När vi tvättat henne så luktar hon igen efter några timmar, utan att hon har bajsat!!!!!!!!!!
Det är dock inget fel på henne, enligt dem. Hon är undersökt. Analkörtlarna är kollade
Hjälp