• My Lonely Heart

Vilken läppglans är bäst som ger STÖRRE läppar?

Hej,

Vilken läppglans som ger större läppar tycker ni bäst om? Eller tycker ni att det funkar överhuvudtaget?

Det finns ju så många olika, t ex:
    Buxom Babes - I.D Bare Minerals
    Pump 'n Plump Lip Gloss - Isadora
    Lip Venom - DuWop
    Lip Injection - TooFaced

och många fler, men kommer inte på just nu

• Svar på tråden Vilken läppglans är bäst som ger STÖRRE läppar?
  • Odile

Lip Venom från Duwop är den enda jag provat, jag tycker den funkar bra.

• My Lonely Heart

Jag har prövat bara en, som jag köpte från kicks, men jag var inte så jätteimponerad. Kommer inte ihåg vad den heter

• Kajsan

TooFaced funkar ivarjefall inte {#lang_emotions_undecided}

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Agapi

too faced. Har både en "läpp mask" som man tvättar av och ett läppglans. tycker båda gör skillnad. Ont gör de iaf =P

• My Lonely Heart

Kajsan och Whisperer:

Så konstigt att den ena säger att inte funkar alls hmmmmm.

• Missäy

Jag har too faced lip injection och den funkar utan tvekan! får större läppar med en gång, och på mig ser det inte riktigt klokt ut Sen tyckte jag att den torkade ut mina läppar på tok för mycket så jag använder den inte längre. Men funkar, det gör den !

• My Lonely Heart

Jag har kollat på olika tester, som olika människor har gjort. DuWops Lip Venom har fått bra betyg.

• Kajsan
    Swanlady81 skrev 2009-05-16 19:45:32 följande:
    Kajsan och Whisperer: Så konstigt att den ena säger att inte funkar alls hmmmmm.
    Jag använder den hela tiden, som läppglans, märker ingen skillnad alls och det pirrar lite som om man lagt en mntpastill på läppen i en sekund typ.
  • mosterYster

Har Lip Venom och tja, jag har fylliga läppar från början så jag ser faktiskt ingen större skillnad. Men lite skillnad blir det.

Övriga jag provat har inte gett någon effekt alls.

• Uncovered
    Kajsan skrev 2009-05-16 20:27:39 följande:
    Jag använder den hela tiden, som läppglans, märker ingen skillnad alls och det pirrar lite som om man lagt en mntpastill på läppen i en sekund typ.
    Har du den i gemomskinlig förpackning eller den rosa?
  • Kajsan
    Uncovered skrev 2009-05-16 20:34:30 följande:
    Har du den i gemomskinlig förpackning eller den rosa?
    Jag har båda, den rosa ger kanske lite mer effekt,eller ja, den pirrar mer ivarjefall. Den genomskinliga ingen alls.
  • Missäy

Jag har inget vidare stora läppar, kanske därför jag får ett såpass resultat?
    För mina svullnar upp med en gång. Enda negativa är väl att dom blir illröda..inte så snyggt.

• idiblon

Det har jag aldrig hört talas om, men det låter intressant så jag lägger tråden i mina favoriter.

• My Lonely Heart

Har nån prövat isadoras eller I.Ds? I.D bare minerals har bra produkter, men vet inget om deras läppglans Buxom Babes.

• Agapi
    Kajsan skrev 2009-05-16 20:27:39 följande:
    anävder den varje dag med, och de gör fortfarande riktigt ont ibörjan. Slänger upp två bilder på mej i galleriet. En vanlig och en där jag använt too face läpp mask och sen make up stores lip plumper efter.
  • Kajsan
    Agapi skrev 2009-05-16 22:45:33 följande:
    anävder den varje dag med, och de gör fortfarande riktigt ont ibörjan. Slänger upp två bilder på mej i galleriet. En vanlig och en där jag använt too face läpp mask och sen make up stores lip plumper efter.
    Jävlar vilken skillnad! Undrar vad det är som gör det? Eller kanske kombinationen...
  • Airlee

Jag har en testbild på Du Wops lip venom, kan slänga upp den också.

• Agapi
    Kajsan skrev 2009-05-17 00:28:11 följande:
    Jävlar vilken skillnad! Undrar vad det är som gör det? Eller kanske kombinationen...
    hehe ja eller hur. Inte ofta jag fått till de så. Tror de var kombinationen. Körde "läppmasken"(låter sjukt äckligt =P) två gånger direkt eftervarandra. Och sen make up store läppglanset på de. Väldigt bra resultat.
  • idiblon

Tittade i era gallerier och det gav ju verkligen resultat. Spännande, det vill jag prova någon gång.

Svar på tråden Vilken läppglans är bäst som ger STÖRRE läppar?