bästa skötbordet åt bebin??
Vilket skötbord har ni köpt och hur nöjda är ni?? Känns som många skötbord är så dyra, man undrar om de verkligen är bättre??
Vilket skötbord har ni köpt och hur nöjda är ni?? Känns som många skötbord är så dyra, man undrar om de verkligen är bättre??
Vi har Leksviks skötbord från ikea (www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S19847862)
Det har varit utmärkt, ganska dyrt men inte så farligt som andra. Vi har den äldre lite smalare modellen med skyddsbrädor på alla sidor. Tycker att det är bra eftersom man kan ta loss skötbordsdelen så är det en vanlig byrå sen när dottern inte har blöja längre. Och så matchar det resten av inredningen
Vi köpte ett Sniglar från Ikea, beg men i nyskick, för 100 kr. Har varit toppenbra och är fortfarande alldeles utmärkt fastän rekommenderad ålder för länge sedan är överskriden. Är glad att vi inte lade mer pengar på ett skötbord än så eftersom det inte behövde vara mer skötbord än så om du förstår hur jag menar. Ett för 2000 kr hade inte varit bättre än vårt 100-kronors.
I priset ingåck även ett gäng förvaringslådor att hänga på - mkt bra!
Vi har bara köpt en skötbädd, dels för att vi bor litet men också för att det känns onödigt med skötbord.
Handduk på sängen har jag kört med, innan hade jag tvättmaskin och då hade jag en handduk på den. Funkade kanon!
med första uppblåsbar skötbädd från Ikea, kostar 59:-, hade den på tvättmaskinen o på sängen.
Andra o 3:e hade vi sniglar skötbord från Ikea med uppblåsbart skötbädd.
Nu nr 4 har vi köpt ett begagnat skötbord, ELFA. Vi behövde ett som tål att stå i våtutrymme o ville ha med trådkorgar. Kostade 200:- på blocket.
En skötbädd är väl det man kanske behöver mest, byta kan man göra överallt.
Med detta barn har vi flyttat o ville då ha skötbordet i badrummet, nära till vatten.
Vi har köpt detta begagnad men ej börjat använda det, o det finns badbalja är under men tror ej vi kommer avända den utan det blir nog vasken eller så köpe vi en badbalja..
archive.pixbox.se/arkivet/synligt_32/26410000-26419999/960x720/26410253.jpg
sen har vi köpt detta oxå då vi ska ha ett uppe o ett nere, vill ej behöva springa ner för o byta på natten o ej upp för o byta på dagen, detta heter babycare golvskötbord o är riktigt stabilt (enligt mig)
får hem det imorgon o ska montera det, iaf här kommer en bild.. bra förvaring o ja tror man kan ha detta tills barnet ej användre blöja längre..
archive.pixbox.se/arkivet/synligt_32/27580000-27589999/960x720/27582991.jpg
Vi köpte ett brio väggskötbord på blocket.. rymmer mycket, billigt och grymt bra!
Vi tänkte köpa ikeas väggfastaskötbord, läste något test och det skulle vara jättebra :) Någon som har erfarenhet av det?