• Nattönskan

Resa till Bulgarien, sunny beach. Vad ska vi tänka på/ tips om resemålet?

I augusti ska vi åka med våra två barn på semester till bulgarien, och söker efter lite tips om landet/resemålet.

Barnen är 2 och 4 år gamla, vad ska vi tänka på?

Skulle vara roligt att höra lite från andra som varit där, hur ni upplevde resemålet mm.

• Svar på tråden Resa till Bulgarien, sunny beach. Vad ska vi tänka på/ tips om resemålet?
  • LJ87

tänk på att i god tid innan ni reser kolla med er bank/forex om de har valutan.. ja vet att många ställen behöver beställa hem just deras valuta ett par veckor innan då de inte har den hemma.. om ni nu ska växla in pengar innan ni reser...

ja tycker om bulgarien, de enda som kan var lite retfullt är att bulgarerna har ett lite märkligt beteeende... de är inte dirket trevliga o kan låta väldigt snorkiga o irriterade...

men annars ett suveränt land!!!

vi ska också åka til sunny beach i augusti =)

• MrsNilsson

Jag har inte varit där men vi ska åka dit i augusti! Den 15:e. Vilket datum åker ni?
    Jag, Sambon, vår lille son som då är 6 mån, och ett par till :)

Vilket hotell ska ni bo på? Vilket datum åker ni?

• LJ87

vi åker den 25/8-1/9... ska bo på hotellet Dunav...

• Nattönskan

LJ87: Tack för tipsen! Jag har hört lite om det här med deras beteende, jag hoppas att det är trevlig personal på hotellet iaf, vilka hotell har ni bott på innan?

Shirin84: Vi åker den 18/8 och kommer hem runt 26 tror jag det var. Ska bo på hotell Blue Star Majestic, Vilket hotell ska du bo på?

• MrsNilsson

Vi ska bo på Ivana Palace :)

Ska bli spännande hur det blir att åka med lillen.
    Har ni rest med barnen innan?

• Nattönskan

shirin84: Det hotellet valde vi mellan, glöm inte att berätta hur det var och låg mm. Vårat val föll på fritidsresor och bluevillage efter en del velande.

Svar på tråden Resa till Bulgarien, sunny beach. Vad ska vi tänka på/ tips om resemålet?