• Anonym

någon som träffat sitt ex efter MÅNGA år utan kontakt hur gick de sen?

Jag va tillsammans me en kille för 16år sedan  (då va vi båda 17år) han hittade mig på facebook och vi träffades igår de ena lede till de andra vi ahde verkligen  mysigt även om de va väldigt nervöst.Kändes så kul att se han igen och spännande 
    Nån annan som träffat nån efter så många år utan nån kontakt alls hur gick de sen?

• Svar på tråden någon som träffat sitt ex efter MÅNGA år utan kontakt hur gick de sen?
  • Anonym

Det var spännande att uppdatera. Kul att se hur vi båda hade förändrats utseendemässigt, socialt samt hur den personliga utvecklingen hade ändrat oss båda. Sen återgick till mitt och han till sitt.

Ibland blir man nog vänner, ibland delar man på sig igen.

• The past is now

Vi har kontakt via sms och msn..men inget annat och jag skulle aldrig vilja vara med honom igen. Finns inga sådana känslor.

Det är 20 år sedan han valde att vara otrogen....

• Anonym
    Anonym skrev 2009-05-17 10:01:31 följande:
    Det var spännande att uppdatera. Kul att se hur vi båda hade förändrats utseendemässigt, socialt samt hur den personliga utvecklingen hade ändrat oss båda. Sen återgick till mitt och han till sitt.Ibland blir man nog vänner, ibland delar man på sig igen.
    så de kan aldrig bli kärlek igen då?
    vi e ju liksom bägge  singlar.
  • Anonym
    The past is now skrev 2009-05-17 10:02:43 följande:
    Vi har kontakt via sms och msn..men inget annat och jag skulle aldrig vilja vara med honom igen. Finns inga sådana känslor.Det är 20 år sedan han valde att vara otrogen....
    oj de va ju inte kul och höra

ingen som har nån kärlekshistoria att berätta ?
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-05-17 10:03:20 följande:
    så de kan aldrig bli kärlek igen då? vi e ju liksom bägge  singlar.
    Klart det kan bli det! Dejta som ni träffades första gången. Jag menar, många par växer ifrån varandra och gör slut så varför kan man inte växa närmare varandra och bli ihop? Tips!: Har ni gammalt groll bakom er så ta inte upp det. Det är ju från och med nu och framåt som är viktigt... Lycka till! *önskar att jag kunde vara en fluga på väggen*
  • Flapper
    Anonym skrev 2009-05-17 10:04:33 följande:
    oj de va ju inte kul och höra ingen som har nån kärlekshistoria att berätta ?
    Jag har! Men vi var inte ifrån varandra så länge som ni. Kanske 2 år eller så. Vi gjorde slut för ingen av oss var redo för ett riktigt förhållande. Vi mognade på varsitt håll och träffades igen. Nu är vi gifta och har snart 3 barn tillsammans.
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-05-17 10:18:51 följande:
    Klart det kan bli det! Dejta som ni träffades första gången. Jag menar, många par växer ifrån varandra och gör slut så varför kan man inte växa närmare varandra och bli ihop? Tips!: Har ni gammalt groll bakom er så ta inte upp det. Det är ju från och med nu och framåt som är viktigt... Lycka till! *önskar att jag kunde vara en fluga på väggen*
    hehe  nej vi ahr inget gammal groll bakom oss alls vi minns inte ens vrf de tog slut hehe jag  bodde i fosterhem då och hur allt slutade minns vi inte.Minns bara att jag tyckte jätte mycke om han
  • Anonym
    Flapper skrev 2009-05-17 10:21:27 följande:
    Jag har! Men vi var inte ifrån varandra så länge som ni. Kanske 2 år eller så. Vi gjorde slut för ingen av oss var redo för ett riktigt förhållande. Vi mognade på varsitt håll och träffades igen. Nu är vi gifta och har snart 3 barn tillsammans.
    okej kul ja 2 år och 16år e kanske lite skillnad men så kul iaf att han kom och tänka på mig och sökte upp mig på facebook
  • Flapper
    Anonym skrev 2009-05-17 10:27:58 följande:
    okej kul ja 2 år och 16år e kanske lite skillnad men så kul iaf att han kom och tänka på mig och sökte upp mig på facebook
    Önskar dig lycka till hur som helst!
  • Anonym
    Flapper skrev 2009-05-17 10:29:46 följande:
    Önskar dig lycka till hur som helst!
    Tack har varit sigel i många år nu har jag helt plötsligt 2 killar som jag inte vet va jag ska göra me den ena  är ett väldigt osäkert kort har fått för mig att han bara vill ha sex  och är en tuff typ (polis)  medans exet  e mer  mysig lugn kille som en nallebjörn.   valet e en tuff jävel eller en tryg nallebjörn hihi
Svar på tråden någon som träffat sitt ex efter MÅNGA år utan kontakt hur gick de sen?