Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Strawberry

En undran om Canesten? (lite halväcklicgt)

Hej!

Har fått en svampinfektion och blivit ordinerad att ta Canesten-tabletter *3. Idag när jag skulle lägga in den sista tabletttenm så fanns det jättemycket rester kvar iav gårdagens tablett...typ allt.....skall det vara så????
    Vågar knappt stoppa in nästa...då kanske det blir alldeles för mycket där inne i gången.
    Skriv gärna ett snabbt svar...

Stor Kram Anna

• Svar på tråden En undran om Canesten? (lite halväcklicgt)
  • Missboss

Det skall vara så. Om man använt pevaryl endags depot så kommer det ut flera dagar senare.

Stoppa in den så du blir av med skiten. Behandlar man förlite länge så kan man åka på det igen.

• Missboss

Det skall vara så. Om man använt tex pevaryl endags depot så kommer det ut flera dagar senare.

Stoppa in den så du blir av med skiten. Behandlar man förlite länge så kan man åka på det igen.

• Essi73

Det paketet med 3 tabletter är just för 3 dgr, så du kan inte överdosera.
    Däremot kan jag tänka mig att du kan överdosera om du köper flera paket utav 1-gångstabletterna (som dessutom é starkare).
    Lycka till!
    Och ja, de blir så då de kommer ut! Trösta dig med att de inte är lika klibbiga som Pevarylen när den kommer ut. *GEGGA BARA* anser jag själv

• Panna82

Åh nu får jag härliga flashbacks när jag behandlade mig med Canesten.. Vad roligt det var med allt vitt gegg som rann ut.. I synnerhet när jag skulle på fest och ville känna mig snygg och fräsch!
    Men som de andra säger; det ska vara så!
    Hoppas du blir bra snart!

• Knoddas

Vill bara rekommendera en sak mot svampinfektion. Yoghurt! Smörj in dig där nere morgon och kväll med det. Det var min bm som rekommenderade det och det har fungerat för mig.

Svar på tråden En undran om Canesten? (lite halväcklicgt)