• Fidelis ad urnam

Resfeber

Drabbas du av resfeber?
    Om så är fallet, hur yttrar sig resfebern hos dig och hur långt innan du ska iväg drabbar den dig?

Jag får alltid resfeber i form av nervositet och lättare sömnsvårigheter. Just nu har jag, av någon anledning, redan resfeber och det är tre veckor kvar tills jag åker.
    Otroligt.

Forgive your enemies, but never, never forget their names
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Resfeber
  • Marline

Blir nervös, känner mig orolig i magen, pirrig och får svårt att sova. Det sker så gott som alltid med vissa undantag.

• Bling1975

Ibland, men väldigt sällan numera. Det var två saker som brukade göra mig väldigt resfebrig tidigare.

Det ena var att jag skulle försova mig och missa flyget. Nu väljer jag om möjligt bort alla tidiga flighter och åker helst på eftermiddagen/kvällen. Jag lyckas aldrig packa i tid och kommer i säng sent och får då panik om jag ska upp om tre timmar och kan därför inte sova alls.

Det andra var att jag skulle glömma något. Numera vet jag att så länge jag har pass, biljett och Visakort så ordnar det sig. Det är en kort lista att dubbelkolla.

Så numera är jag bara glad och förväntansfull inför alla resor. Även om vissa kan ge lite glädjepirr i magen.

• Angels Fall First

Lite nervös blir jag allt. Redan börjat få lite inför 6e juni när jag åker iväg nästa gång Lite nervös för att jag ska byta flyg i London och inte har så lång tid på mig så jag är lite orolig att jag ska missa planet, så mest såna saker.

People like you are the reason people like me need medication
  • Pretty Banana

Nej aldrig nu för tiden, men när jag var yngre brukade jag alltid bli så nervös att jag fick hög feber och kräktes en massa dagen innan. Men sedan under en period flög jag ca två gånger i månaden, och sedan dess blir jag inte det minsta stressad när jag ska iväg någonstans.

• Panna82

Ibland.. Det yttrar sig så att jag blir nervös och otrevlig. Sambon har vant sig och vet nu mera vad det beror på

• petsod

Ibland, om jag ska flyga. Då pirrar det i magen och jag känner mig lite smått nervös och orolig.

Svar på tråden Resfeber