• salamanca

Barn hage

Jag vill gärna ha en stor barn hage till min nu snabbt krypande bebis så att mamma hinner med hemmet ibland =)) Hittar inget på nätet alls! Bara från USA!!! Vill gärna köpa inom Europa.
    Vet att inte alla gillar hagar men jag vill prova i alla fall...

• Svar på tråden Barn hage
  • mammaflickan
    salamanca skrev 2009-05-17 13:04:44 följande:
    Jag vill gärna ha en stor barn hage till min nu snabbt krypande bebis så att mamma hinner med hemmet ibland =)) Hittar inget på nätet alls! Bara från USA!!! Vill gärna köpa inom Europa.Vet att inte alla gillar hagar men jag vill prova i alla fall...
    Har du sett nån på nåt fik kanske du kan fråga varifrån dom har köpt den? Vet inte hur det är i din stad men i min så har jag sett barnhage på cafeerna.
  • salamanca

Bor inte i Sverige & här har jag inte sett någon...

• Glad förälder

Vi har även en transportsäng som kan användas som hage.

• Dixie

vi har användt vår resesäng någon gång - den är kasnke inte så stor - men för kortare stunder helt ok - plus att det är ju inte för så lång tid man använder en hage

• salamanca

Tack för alla svar! Nu skall jag kolla på dem. Vi tänkte ha en ganska stor hage så att sonen ev kan tycka att det är helt ok att vara i. Resesäng skulle han få tuppjuck i efter 10 min & jag hoppas på 20 - 30 min per gång & det kräver väl ca halva vardags rummet =))
    Oj, nu håller han på att tugga upp lekgolvet igen...

• salamanca

Oj, var en hage man kan koppla ihop & då blir det väääääääldans dyrt. Vill ju inte ha en plutt liten heller....
    hmmm

• pritt

det finns på babyland också :)

• salamanca

Ja, man får väl kolla nu när vi skall till Sverige igen :)

pritt skrev 2009-05-19 07:29:20 följande:
    det finns på babyland också :)
  • Gotlandsunge

Har du kollat blocket?
    Såg en någon hade en annons i vår kommun på en hage.
    Kanske kan kontakta säljaren om de kan skicka via post/dhl?

Svar på tråden Barn hage