• greger

Hotell i Varberg?

Hej

Vi funderar på att ta en weekend i Varberg. Vi har sett ett hotell som verkar mysigt. Okéns Bed and Breakfast heter det. Nån som bott där eller som vet hur det är? Nån som har nåt annat tips på ett bra och inte allt för dyrt hotell i Varberg? Ej spa.

• Svar på tråden Hotell i Varberg?
  • Hägerbo

synd att du inte ville ha spa för då kunde jag rekomenderat varbergs stadshotel helt underbart, kolla deras hemsida så kanske du ångrar dig.

• greger

Vi väntar vårt andra barn nu i sommar, och som gravid ska man tydligen inte bada för varmt, bada bubbelpool och så. Vi tänkte bara ta en hotellnatt och få vara lite för oss själva innan vi är flerbarnsföräldrar. Inget för dyrt, men ändå fint och mysigt.

Här är hotellet vi tittat på:
    www.okens.se/default.asp

• Twinkel

Jag rekomenderar starkt hotell gästis www.hotellgastis.nu

otroligt mysigt och det ngår frukost och kvällsbuffe i priset. Det finns alltid kaffe tillgängligt och massor att läsa om man vill det. De har även en mysig spa avdelning som kostar lite extra. Ligger centralt i varberg.

Kanon ställe om man bara vill relaxa!

• Pyff
    Twinkel skrev 2009-05-17 19:26:41 följande:
    Jag rekomenderar starkt hotell gästis www.hotellgastis.nuotroligt mysigt och det ngår frukost och kvällsbuffe i priset. Det finns alltid kaffe tillgängligt och massor att läsa om man vill det. De har även en mysig spa avdelning som kostar lite extra. Ligger centralt i varberg.Kanon ställe om man bara vill relaxa!
    Ja det är ett väldigt annorlunda och mysigt hotell när vi bodde där hade de oxå ett helt filmbibliotek med filmer man kunde låna gratis.
  • Twinkel

Jag tror de har kvar den delen med Jätte mysigt och personlig våran familjs favorit hotell

Svar på tråden Hotell i Varberg?