• Anonym (analen)

Provade analsex igår... vill ha tips!

Jag provade analsex igår - och gud så överraskad jag blev!!! Vad skönt...

Men då till men... Vaknade imorse.. lite lätt ont i baken, och inte alls lika skönt som jag hade upplevt det kvällen innan..
    Vi använde jättemycket glidmedel, men de verkade ju inte ha hjälpt så bra..

Är det någon som har något bra tips inför nästa gång? För det kommer det bli.
    Jag tror killen min vart positivt överraskad...

• Svar på tråden Provade analsex igår... vill ha tips!
  • Apmor2

mkt glidmedel, sen får man ju gärna pilla lite med fingret först och om man trycker men finger eller k*k så drar muskeln ihop sig först och sen slappnar den av, man ska penetrera när den slapppnar av..

• Anonym (vaselin)

jag kör med vaselin, har provat minst 7 olika glidmedel men vaselin är det enda det inte gör ont av, sen känner man sig lite fel i rumpan under ett par timmar men beror säkert på hur van man är att ha analsex, (har inte så ofta men ibland).

Tips... vibratorer och andra spännande saker, är sambon i rumpan så är en dildo med vib i musen och en vib på clittan, är sambon i musen eller helt enkelt hjälper till/tittar på så tipsar jag om liten vibdildo i rumpan och sen en till clittan, dom orgasmerna man får av det oj oj oj. nån typ av buttplug kanske för att mjuka upp innan?

have a nice time

• Anonym (analen)

Vaselin säger du... Låter ju som ett bra tips!

Finns det någon annan bra ställning än bakifrån när man har analsex? Den passar ju som bäst.

Har funderat på vibratorer... Har sett att det finns specifika analvibratorer, kanske skulle köpa en sån!!

Känns som om analsex är en vanesak, men min kille verkar inte ha något emot att vara och pilla där bak. Det skulle jag själv ha, tror jag.. :)

• Apmor2

Anonym (analen) skrev 2009-05-17 18:36:24 följande:

Vaselin säger du... Låter ju som ett bra tips!Finns det någon annan bra ställning än bakifrån när man har analsex? Den passar ju som bäst.Har funderat på vibratorer... Har sett att det finns specifika analvibratorer, kanske skulle köpa en sån!! Känns som om analsex är en vanesak, men min kille verkar inte ha något emot att vara och pilla där bak. Det skulle jag själv ha, tror jag.. :)
    o ta den i baken när man rider e gött eller anal missionären är så j****la skönt :) det är bara att experimentera..
  • Anonym (vaselin)

vaselin in the thing,

spoona, rida (jag föredrar i soffan då jag har knäproblem) finns säkert massor bara man har lite fantasi, på mage kanske, du ligger på sidan och killen står på knä.

jag köpte en vanlig smal dildo (var billig) men den är lite jobbig för jag tappar greppet om den när den blir lite hal. sen köpte sambon en lång plastgrej med kulor på i olika storlekar, den tycker han är jättekul.

• Anonym (analen)

Det var hursomhelst riktigt bra, och lite ovanligt. Det var otroligt skönt!!

Trodde faktiskt inte det...

• The Man

Starkt gjort av dig att åtminstone våga testa!!!!!!! Många verkar förkasta detta med analsex utan att ens ha provat....

Vad värken i baken beträffar så får man inte glömma att det handlar om en muskel, ringmuskeln heter den väl???, som töjs ut och ansträngs lite under sexakten, precis som dina muskler i benen ansträngs när du t ex springer! Vad kallas det när du dagen efter löpträningen har ont i vaderna, lårmusklerna osv...

Just det! TRÄNINGSVÄRK!!!!

Så, oavsett massor av vaselin eller ej, så tror jag att denna värk är av övergående natur ju mer din "bakmuskel" blir van vid att mannen penetrerar dig och den töjs/ansträngs under sexet.

Hoppas i alla fall din njutning under akten var så bra att det var värt lite träningsvärk i baken idag... hi hi...

Svar på tråden Provade analsex igår... vill ha tips!