• JagvillhetaLilly

Hur har man sex i duschen?

Ja, jag är väl lite dum men jag undrar det verkligen. Nu när man äntligen fått till det med en ny härlig man och det hettar till i duschen, men sen då, hur gör man rent praktiskt? Han är ju för lång för mig, (eller jag för kort för honom), det blir ju att han måste böja benen då eller? Hoppas någon vänlig själ kan hjälpa mig!?!

• Svar på tråden Hur har man sex i duschen?
  • Anonym (moimoi)

Eller att han lyfter upp dig mot väggen.

• DevilsDaughter

Han är inte stark så han kan hålla upp dig mot väggen? Att du liksom sitter gränsle över hans ben/midja.

• Anonym (Tingeling)

Min kille är också lång.. vi var nyss hos svärisarna.. stod i duschen, slänge ett par handdukar vikta på golvet och körde doggy!

• Anonym

ta en liten pall och ställ dig på. Bakifrån borde han kunna ta dig om han böjer knäna något. Oralsex är upphetsande i duschen, man kan ju gå vidare någon annanstans sen. Ni kan sitta ner på golvet.

• Lindorm

Om det finns något att hålla i, en stång eller karm så hoppa upp och håll dig i den samtidigt som du tar spjärn med benen mot motsatt vägg. Killen kan hålla i dig så får du lite extra avlastning. Fungerar bra för mig.

• JagvillhetaLilly

Men om man tar spjärn mot väggen "ramlar" man inte ner då när killen rör sig?

• JKnas

Att ha sex ansikte mot ansikte är ganska svårt i duschen, lite krångligt.
    Rekomenderar bakifrån för då spelar inte längdskillnaden någon roll.
    Toasitsen är också najs, du rider honom där.

• Anonym (Tingeling)
    JKnas skrev 2009-05-17 21:26:04 följande:
    Att ha sex ansikte mot ansikte är ganska svårt i duschen, lite krångligt.Rekomenderar bakifrån för då spelar inte längdskillnaden någon roll.Toasitsen är också najs, du rider honom där.
    Längd spelar VISST roll när det gäller bakifrån!!
    Min kille är MKT längre (27cm längre) och det fungerar absolut inte om vi står.
  • JKnas

Anonym (Tingeling) skrev 2009-05-17 21:28:09 följande:

Längd spelar VISST roll när det gäller bakifrån!! Min kille är MKT längre (27cm längre) och det fungerar absolut inte om vi står.
    Ni är sämst. Exet var ca 25 kortare och vi klarade det gallant.
    Är ni tjocka?
  • Anonym (Tingeling)
    JKnas skrev 2009-05-17 21:29:40 följande:
    Anonym (Tingeling) skrev 2009-05-17 21:28:09 följande:
    Ni är sämst. Exet var ca 25 kortare och vi klarade det gallant.Är ni tjocka?
    Vad elak!
    Och nej.
Svar på tråden Hur har man sex i duschen?