• Sanda

Åksjuka, dålig syn och taskig balans.

Ja, så har det blivit för mig! Jag var åksjuk när jag var liten men det försvann vid vuxen ålder men nu har det kommit tillbaka det senaste och jag mår inte bara lite illa utan fruktansvärt dåligt om jag inte får köra själv då går det bra!
    Detta har jag haft några månader nu.
    När jag var på träning insåg jag att jag hade svårt att hålla balansen när det var sådana övningar och nu idag så kan jag inte koncentrera mig på att läsa en text utan texten är ofokuserad, måste hålla boken/datorn jättenära ögonen för att texten ska sluta vara suddig. Jag har glasögon sen jag var pytteliten.
    Vad tror ni? Är det ens värt att gå till doktorn? Eller är det som det är bara?

• Svar på tråden Åksjuka, dålig syn och taskig balans.
  • SanSin

Men snälla du...gå till doktorn.

• Sanda

ja jag vet inte. gillar inte att gå till doktorn så slipper jag så gör jag gärna det.

• Sanda

hej! tack jag tittade och dom syntomen stod som sagt med där. Och en till som jag inte reagerat mer på att jag får så lätt lock för öronen nu för tiden oxå så jag ringde VC, ska dit imorgon så får vi se! men som du säger, mina syntom är ju rätt vaga om man läser den listan men man vet ju aldrig

• SanSin

Hoppas det går bra för dig! Det är bättre att kolla en gång för mycket än en gång för lite. =)

• Sanda

jag har blivit remiterad till öron näsa hals på sjukhuset men har lägsta prioritering så kommer inte bli kallad förren om ungefär 3 månader!

Svar på tråden Åksjuka, dålig syn och taskig balans.