• Anonym (hmmm)

"bröstsex" (?)

Heej! Har en kanske väldigt dum fråga men....
    Jag o min kille hade sex i helgen, och han frågade efter ett tag om han fick ta mej mellan brösten.. jag sa att jo vist, men funderade på hur fan det går till :P... tillslut blev det inget av det ändå, men antar att han kmr ta upp det nästa gång. Till saken nu, hur går det till?? Hur ska jag ligga då, fattar inte riktigt. Ngn som har erfarenhet? Känner så jävla dum men jag fattar inte faktiskt =D Eller är det han som har fått ngt om bakfoten kanske?! haha

• Svar på tråden "bröstsex" (?)
  • Anonym

Hm har du okej stora bröst... e ju till en fördel.... antingen kan du ligga på rygg o trycka ihop dem medan han "knullar" dig som när man har sex vanligt... eller kan han ligga på rygg o du över honom....o så får han jucka :)

Lycka till det är ganska upphetsande faktiskt... några mer frågor ? :)

• Anonym (hmmm)

haha tack för svaren. nej har inte alls överdrivet stora boobs direkt men inte pytte heller..! Men okej nu har jag en lite klarare bild iaf :D

• Anonym (pattknull)

Det är en sann höjdare, det tycker både jag och min fru. Ännu bättre blir det med några droppar glidmedel mellan melonerna. Har killen tillräckligt lång kuk kan tjejen passa på att slicka och suga lite samtidigt.

• Anonym

Det är fan det bästa man kan göra i sängen!!!!!

• Nyfniken83
    Anonym skrev 2009-05-18 13:56:21 följande:
    Det är fan det bästa man kan göra i sängen!!!!!
    Meh de kan de väl för fasen inte vara???
  • memake
    Anonym skrev 2009-05-18 12:48:50 följande:
    Hm har du okej stora bröst... e ju till en fördel.... antingen kan du ligga på rygg o trycka ihop dem medan han "knullar" dig som när man har sex vanligt... eller kan han ligga på rygg o du över honom....o så får han jucka :) Lycka till det är ganska upphetsande faktiskt... några mer frågor ? :)
    eller så juckar hon brösten mot kuken...brösten bör vara c kupa dock
  • LKF

Håller med..det kan ju knappast vara det bästa man kan göra men visst är det ett härligt omväxlande sätt att få utlösning på och min tjej tänder på utsikten och känslan av att kunna få mig att njuta med ännu en del av sin kropp..

• honkie

haha va??!?!?! varför skulle det inte kunna vara det? jag lääääängtar till den dagen då jag får mig en riiktigt spansk massage, har aldrig fått turen att uppleva det. brösten måste ju ha en viss storlek :(

Nyfniken83 skrev 2009-05-18 19:54:43 följande:
    Meh de kan de väl för fasen inte vara???
  • Anonym

Inget jag blir upphetsad av även om jag gjort det någon gång för hans skull. Blir inte mer upphetsad av det än om han skulle gnida sig mot typ knävecket. Men det är ju ett givande och tagande i ett förhållande.

Svar på tråden "bröstsex" (?)