• Nemini

Ni med vita hem - vad har ni för soffbord?

Hej!
    Har börjat inreda mitt tv-rum i vitt, lite åt new england - lexington - gant-hållet.
    Ska köpa nytt soffbord och ny tv-möbel. Vad har ni för möbler? Visa gärna bilder eller hänvisa till era gallerier! Behöver inspiration!

Tack på förhand!

• Svar på tråden Ni med vita hem - vad har ni för soffbord?
  • hannis

Den här serien tycker jag är kanonfin! Har inget soffbord därifrån ännu men snart så...

• Daggdroppen

Vi har Liatorp. Men häromdagen så lossnade knoppen på ena sidan av lådan... Efter 1½ år. Så det är kanske inte att rekommendera Dessutom blir den ju lätt kantstött av fjärrkontroller och annat...

♥Mina älsklingar William och Julia♥
  • Needy

Vi har ett litet bord..med låda. Perfa för alla tv-dosor!!
    Why be pretty, when you can be gorgeous?
  • skåne tjej

Jag gillar mios serie Wilma och amelie, men de är ganska dyra.
    Liatorp från ikea är ochså jättefin, men väldigt vanlig i de flesta hem som har den stilen

• mannagrynen
    Needy skrev 2009-05-19 13:26:13 följande:
    Vi har ett litet bord..med låda. Perfa för alla tv-dosor!!
    Åh så fint du har det hemma!!
  • Needy
    mannagrynen skrev 2009-05-20 17:45:52 följande:
    Åh så fint du har det hemma!!
    Tusen tack =)
    Why be pretty, when you can be gorgeous?
  • virknålarna

ett bra tips: kolla på tex blocket efter ett avlutat matbord, måla vitt och såga av benen i lagom höjd. Vi har ett matbord på pelare med uppfällbara skivor som vi fått avsågat (pelaren) och ihopsatt igen. helt unikt!

• M  i  a

Bild från förra året så alla detaljer stämmer inte längre men det här soffbordet har vi, just Alezzi från Möbelgrossen.
  • ender

Bra tråd! Är också på jakt efter soffbord, vill helst ha ett runt tror jag. Jättesvårt att hitta. Just nu har vi Ektorp soff-puff (ikea) som bord.

Svar på tråden Ni med vita hem - vad har ni för soffbord?