• goodcilla

Starta med första kuren pergo i morgon ngn mer som vill hänga med

Hej i morgon är det dax för första intaget av pergo efter min op den 14/5.
    Har mkt dåliga förutsättningar på att det skall lyckas efter som min högra äggledare är totalblockerad och den vänstra funkar bara till 5-10% men skall försöka att bättra på odssen med pergo nu enligt gyn hoppas ju på mirakel ngn mer som vill hänga med????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 21:06
    Snart dax att ta första tabl.

• Svar på tråden Starta med första kuren pergo i morgon ngn mer som vill hänga med
  • rosa83

Vad trevligt att följas åt!
    Jag börjar med pergo nu till helgen, ca den 23 på lördagen. Det är min första pergokur. Själv, pergo förut?
    Jag har en mild grad av pco.

• Tetran

Började med först tabl idag. Spännande! Har en son som kom på "vanligt vis". Försöker nu med syskonförsök. Fick pergo pga att jag inte har mens och vet itne heller när jag har äl. Har mild grad av pco.

• goodcilla

detta är oxå första kuren för mig ,jag har endometrios och har precis blivit op. har egen äl men min mens strular en del. fick pergon för att bättra på odssen, ser fram emot ett plus på stickan.

• goodcilla

Kan tilllägga att jag har en dotter som kom till på vanligt vis .

• goodcilla

Hoppas att vi slipper många och tråkiga biverkningar

• Sereena

Jag väntar min mens nu i dagarna, så det blir väl om någon vecka som jag börjar...

Jag har ganska långa menscykler, 35-40 dagar, och sällan ägglossning, så nu ska vi testa med detta...

• Nuni

Här är en till som tagit första tabletten idag av min allra första kur pergotime. =) Har en dotter som blev till utan hjälp. (detta var innan jag visste att jag har PCO-s)

• goodcilla

kul att vi är så många ändå

• Lillaa83

Hej hakar gärna på här...
    Började min första kur med Pergitime i söndags så i dag var det tabl. nr4 har inte kännt av några bivärkningar alls än.

• goodcilla

Lillaa83 kul att du oxå har hittat hit
    hur mår ni andra tjejer jag har än så länge inte märkt ngt men det är ju första tablett idag så det är nog lite väl tidigt att få biverkningar

Svar på tråden Starta med första kuren pergo i morgon ngn mer som vill hänga med